قیمت اجرای روف گاردن با چوب ترمو 

قیمت نهایی نصب و اجرای روف گاردن با ترمووود از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و پانصد هزار تومان برای هر متر مربع  است .

هزینه تمام شده روف گاردن به عوامل متعددی مانند نوع چوب ترمو استفاده شده اعم از خارجی و ایرانی و هزینه ساخت سایر قطعات روف‌‌گاردن یعنی آلاچیق، فلاور باکس، کف‌پوش و پرگولا دارد. در جدول زیر به بررسی قیمت تک تک اجزای سازنده روف گاردن با توجه به  نوع ترمو مورد استفاده شده می‌پردازیم.

نوع ترموودقیمت آلاچیق ترموودقیمت پرگولا ترموودقیمت فلاور باکس ترموقیمت کف‌پوش ترمو چوب
ترمو وود فنلاندیاز ۲ میلیون تا ۵ میلیون برای هر متر مربعدو نیم میلیون تومان تا پنج میلیون و پانصد برای هر متر مربعاز یک میلیون و هشتصد تومان تا ۳ میلیون تومان برای هر متر مربعاز یک میلیون هشتصد تا ۲ میلیون و نیم برای هر متر مربع
ترمو وود ایرانیاز هفتصد هزار تومان یک میلیون هفتصد تومان  برای هر متر مربعاز هشتصد هزار تومان تا یک میلیون نهصد هزار تومان  برای هر متر مربعاز ششصد هزار تومان تا یک میلیون تومان برای هر متر مربعششصد هزار تومان تا هشتصد هزار تومان برای هر متر مربع

از مقایسه اطلاعات جدول در می‌یابیم که عمده‌ترین هزینه‌ی ساخت روف گاردن مربوط به قسمت آلاچیق و پرگولا است. و سایر قطعات روف گاردن، فقط  کمتر از ۴۰ درصد قیمت ترمووود، پرگولا را تشخیص می‌دهند.

روف گاردن ترمووود

مزایای استفاده از روف گاردن ترمووود در ساختمان ها

  •  ارتقا ارزش ملک به میزان بسیار قابل توجه
  • افزایش عمر مفید ساختمان
  • عایق صوت و گرما و سرما
  •  حفاظت از ساختمان در برابر طوفان و شرایط آب و هوایی
  • مزایای اجتماعی
  •  افزایش کیفیت آب و هوای شهری
  •  اصلاح اقلیم شهری
  •  روف گاردن ها زیست گاه های متنوعی را فراهم می کنند.
  • ایجاد فضای صمیمانه برای گرفتم مهمانی ها و مجالس دور همی
  •  بازگشت طبیعت به زندگی مردم

مراحل ساخت روف‌گاردن

پنج مراحل ساخت روف‌گاردن  به شرح زیر است:

  • زیرسازی

در مرحله‌ی اول باید زیر سازی شامل ارزیابی شیب زمین و تعبیه خروجی آب باران باید بررسی شود و  سپس با شیبدار کردن سطح زمین از انباشته شدن آب جلوگیری شود.

  • اجرای تاسیسات

در این مرحله باید سیستم ‌های زه‌کشی، آبیاری، برقی و سیستم خروج آب از گیاهانه به منظور عدم پوسیدگی آنها تعبیه شود.

  • اجرای فلاور باکس با ترموود

با توجه به نظر مالک جعبه‌هایی در ابعاد  ۳۰ در ۴۰ یا ۲۵ در ۴۰ سانتی‌متر تعبیه می‌شود که گل‌های  و سایر گیاهان در آن قرار میگیرند 

  • اجرای پرگولا با ترمووود

پرگولا معمولا بزرگترین بخش ترمووود هر روف گاردن محسوب می‌شود. و این به این معنی است که گرانترین بخش هر روف گاردنی می‌باشد. در نتیجه بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی دارد. برخی از سازندگان ترجیح می‌دهند که در جهت کاهش هزینه‌ها از ترمووود برای ساخت این قطعه استفاده نکنند و سایر متریال ارزان قیمت را به کارببرند. که این تصمیم در طی دراز مدت باعث افزایش هزینه تمام شده می‎شود، زیرا هر متریال دیگری جز ترمووود نمیتواند تا ۲۲۰ درجه گرما را تا ۳۰ سال تحمل کند. و سایر مواد جایگزین ترمو چوب در کمتر از ده سال نیاز به تعویض دارند.

  • اجرای کف‌پوش با ترمو چوب

همانطور که  در بالا ذکر کردیم سطح روف گاردن باید شیب‌دار باشد، در نتیجه اجرای کفپوش بر روی سطح دارای شیب از مهارت و تجربه بالاییی را نیاز مند است.  

زیباسازی فضای روف گاردن به کمک ترمووود

در محوطه سازی، انتخاب مصالح فراتر از تصمیمات طراحی است و همچنین تعهد به عملکرد و پایداری را نشان می دهد. مجموعه رها چوب ، طیف گسترده‌ای از چوب‌های ترمووود ممتاز و محصولات کف را ارائه می‌کند، که دامنه امکانات طراحی روف گاردن را گسترش می‌دهد و رویکردی پایدار را ترویج می‌کند.

آشنایی با فرآیند ترمووود رهاچوب جهت استفاده در روف گاردن

محصولات رها چوب که ترمووود محصول اصلی آن می باشد،چوب اصلاح شده حرارتی به دلیل دوام و مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی شناخته می شوند. در فرآیند تولید ما، با استفاده از گرمای کنترل شده در دمای ۲۱۲ درجه سانتیگراد و بخار، محصولاتی را تولید می کنیم که قادر به مقاومت در برابر سخت ترین شرایط محیطی، افزایش پایداری و انعطاف پذیری بدون استفاده از مواد شیمیایی هستند. علاوه بر این، فرآیند ترمووود پایداری چوب را بهبود می بخشد و از پیچ خوردگی و تاب برداشتن محصولات در طول زمان جلوگیری می کند. به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در روف گاردن خواهد داشت.

چه ابعادی از ترمووودی را می توان در فضای باز استفاده کرد؟

بسته به نو کاربری می توان از ابعاد مختلف ترموود در فضای باز استفاده کرد. برای مثال برای دکینگ ترمووود مناسب ترین گزینه انتخاب چوب به ضخامت ۲۶ میلیمتر می باشد. به طور کلی در هر محل و با توجه به کاربرد و دیتیل طراحی شده می توان انواع و اقسام پروفیل های ترمووود را از ضخامت ۱۶ میلیمتر به بالا مورد استفاده قرار داد.

مزایای استفاده از ترمووود رها چوب در روف گاردن ها

چوب‌های ترمووود رها چوب، ابزاری فوق‌العاده همه کاره در کارنامه هر منظره‌سازی است. ثبات ابعادی متمایز آنها باعث می شود تا برای طیف گسترده ای از کاربردها در محوطه سازی، از جمله حصار، روکش، آلاچیق و ویژگی های باغ و روف گاردن سازگار شوند. چوب‌های ترمووود که به عنوان روکش استفاده می‌شوند، وسیله‌ای سازگار با محیط زیست برای افزایش جذابیت زیبایی و در عین حال دوام طولانی مدت هستند. مقاومت طبیعی آنها در برابر پوسیدگی و توانایی آنها در شرایط سخت آب و هوایی آنها را به انتخابی مطمئن برای کاربردهای عمودی و افقی در مناظر تبدیل می کند. علاوه بر این، رنگ‌های غنی و گرم و الگوهای دانه‌های متمایز آنها به زیبایی طبیعی هر فضای بیرونی کمک می‌کند. استفاده از چوب هایرها چوب به دلیل ماهیت سبک وزن محصول بدون دردسر است، که این ویژگی ناشی از رطوبت کم چوب می باشد.

تنوع رنگی بالای ترموود ها برای استفاده در روف گاردن

ترمووود های ما را میتوانید در چهل مدل رنگ مختلف تهیه نمایید تا در محیط خود و با توجه به فضای آن به کار رود و احساس ایده آلی داشته باشید. از رنگ های روشن تا تیره. برای هر فضا می تواند یک رنگ وجود داشته باشد. رنگ و پرداخت بیشتر سطح امکان پذیر است. در هر صورت آز آنجا که تولید رنگ توسط خود شرکت انجام می پذیرد و توسط دستگاه های تمام اتومات بر روی چوب اعمال می شود، امکان فراهم کردن هر نوع سلیقه ای وجود خواهد داشت.

رها چوب ارائه کننده تخصصی انواع ترمووود برای روف گاردن در ایران

گروه ساختمانی رها با بیش از ۲۰ سال سابقه تجربه طراحی، نظارت و اجرا در زمینه مهندسی نمای ساختمان علی الخصوص نصب و اجرای ترموود روف گگاردن، و بازسازی رنگ ترمووود کف به عنوان یکی از شرکت های پیشگام بر اساس استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته است. این کار در گذشته و درمجموعه با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر ترمووود جهان به ویژه کشور فنلاند از جمله LUNAWOOD  بیشترین حجم واردات و فروش و اجرای این محصول را در سطح کشور داشته است و در حال حاضر با تکیه بر سال ها تجربه خود در این زمینه و انجام تحقیقات و بررسی های بسیار در راستای بهبود کیفیت ترمووود و ارائه محصولات با گرید جهانی، آمادگی خود را جهت ارائه انواع مشاوره های لازم برای خرید ترمووود روف گاردن و حضور در پروژه های شما اعلام می دارد.. ما امیدواریم که با تلاش و اشتیاق فراوان طبیعت را به زندگی مردم برگردانیم .