ترمووود برای محوطه

ترمووود برای عرشه ها و سازه های مختلف فضای باز، مانند سایه های خورشیدی، آلاچیق ها، پرگولا، دیوارهای جدا کننده، نرده ها، کف محوط، مبلمان باغی و بسیاری موارد دیگر کاربرد فراوان دارد که در نتیجه یه آن ترمووود محوطه گفته میشود. ترموود به علت ترکیب غیر سمی که دارد، برای استفاده حتی در وسایل بازی کودکان نیز بسیار بی خطر است و سبک بودن آن کمک میکند که از آن بتوان در هر محیط با فضای باز استفاده کرد.

چوب ترمووود محوطه چگونه تولید می شود؟

ترمووود توسط فرآیند گرما توسط چوب نرم اسکاندیناوی و درجه حرارت از 180 تا 230 درجه در کوره های مخصوص اتاق تا حداکثر 96 ساعت ایجاد می شود.
بخار به عنوان یک گاز محافظ استفاده می شود و به جلوگیری از شکسته شدن چوب و آسیب رساندن آنها در طول درمان کمک می کند.

خصوصیات و ویژگی های ترموود محوطه

فرآیند ساخت ترمووود باعث ایجاد تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب می شود و بنابراین برخی از خصوصیات و ویژگی های آن را تغییر می دهد. برخی از خصوصیات و خصوصیاتی که ترموود را به چنین نمونه محبوب تبدیل کرده است شامل موارد زیر است:
بصورت ابعاد پایدار گرمای شدید چوب در طول تولید در معرض خشکی قرار دارد و باعث می شود تمام رطوبت و رزین از چوب جدا شود. بنابراين، ترمووود محوطه نسبت به تغييرات رطوبت به همان اندازه چوب غير درمان نشده واکنش نشان نمی دهد (خطر تورم، ترک خوردگی و انقباض کاهش می يابد) و به آن اجازه می دهد شکل خود را به مراتب بهتر حفظ کند.
چوب حتی در دماهای زیاد، مایع یا رزین را نیز ترشح نمی کند.

دوستدار محیط زیست

چوب نرم استفاده شده برای تولید ترموود کف و ترمووود محوطه از جنگل های دارای مجوز، PEFC دارای مجوز سرچشمه می گیرد و از آنجا که هیچ ماده شیمیایی یا مواد خارجی در حین تولید آن درگیر نمی شوند، ترموود محوطه یک ماده سازگار با محیط زیست است که با استفاده از تنها روش های طبیعی تولید می شود.

مقاومت در برابر پوسیدگی و قارچ ها

به دلیل خراب شدن ساختار سلولز، روند گرمایش چوب، چوب حاوی مواد مغذی مناسبی نیست که باعث رشد و توسعه پوسیدگی و قارچ ها شود.

افزایش طول عمر

وقتی چوب با گرما درگیر می شود، طول عمر آن طولانی تر می شود. این بستگی به گرمای دقیقی از چوب دارد که تا مدت زمان انتظار برای زندگی در آن قرار دارد، اما به طور کلی هرچه دما بیشتر باشد، طول عمر آن نیز بستگی دارد.

عایق بندی شده بهبود یافته

چوب هایی که با گرما تصفیه شده اند بسیار مقاوم تر از چوب تصفیه نشده هستند و به شدت باعث بهبود خاصیت عایق بندی آن می شوند.

قابل بازیافت

برخلاف چوب آغشته به فشار، ترمووود کف و ترمووود محوطه هنگامی که دیگر لازم نباشد، می تواند به عنوان چوب تصفیه نشده دور ریخته یا بازیافت شود.

استفاده از ترمووود در فضاهای باز

اصلاح حرارتی چوب باعث بهبود خاصیت چوب می شود، در نتیجه طیف وسیعی از کاربردهایی را که در آن می توان از چوب استفاده کرد گسترش داد. طیف گسترده ای از خصوصیات سودمند آن باعث می شود تا از این مواد برای اهداف خارجی و داخلی استفاده شود.

موارد استفاده های مختلف این چوب

مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و پوسیدگی، آن را به یک ماده عالی برای پروژه های خارجی تبدیل می کند. برخی از محبوب ترین کاربردهای ترمووود برای محوطه آن عبارتند از:

  •  روکش خارجی
  • دکوراسیون خارجی
  • دکوراسیون داخلی
  •  تیغه های لوور
  • نمای ساختمان
  • بازسازی

موارد استفاده داخلی

ظاهر جذاب آن و از بین بردن رزین به معنای این است که چوب برای پروژه های داخلی مانند موارد زیر ایده آل است:

  • روکش داخلی
  • سونا
  • جکوزی
  • مبلمان
  •  کفپوش
  •  دیزاین حیاط
  • پرگولا
  •  استخر
  • دیوار

ظاهر پوششی ترموود چه بافتی دارد؟

رنگ ترمووود محوطه و ترموود کف تحت تاثیر دمایی است که چوب در معرض آن قرار دارد و مدت زمانی که در معرض گرما قرار دارد. به دلیل تراکم های چوب نرم، واریانس کمی در رنگ وجود خواهد داشت، اما به طور کلی هرچه دما در معرض چوب بیشتر باشد، ترموود تاریک تر است.

تعمیر و نگهداری ترموود محوطه به مرور زمان

از آنجا که پیش بینی می شود ترموود عمر طولانی تری داشته باشد، لزوماً نیازی به ترمیم سطحی ندارد. برخی از افراد برای غنی سازی رنگ آن، اضافه کردن یک تخته، لکه یا رنگ به چوب خود را انتخاب می کنند، اما اگر بدون ترمیم بماند، چوب به طور طبیعی به یک خاکستری نقره ای (شبیه به سرو یا لچک) تغییر می یابد.

رابطه ی مستقیم کیفیت و قیمت در این صنف

ترموود به طور کلی ارزان تر از اکثر چوب های سخت چوب است، و آن را به عنوان یک ماده بسیار مقرون به صرفه و محبوب برای اکثر صاحبان خانه و توسعه دهندگان تبدیل می کند. فرآیند تولید شامل هیچ ماده شیمیایی نیست ، به این معنی که تولید آن ارزان تر است.
با این حال ، برای بهترین و رقابتی ترین قیمت ترمووود محوطه، ما اکیداً توصیه می کنیم با کارشناسان رها چوب تماس بگیرید ، مهم نیست چقدر به چوب ، شما نیاز دارید یا چه پروژه ای را در دست دارید ، تیم دوستانه ما بیش از این که به شما کمک کند خوشحال خواهد شد. ما علاقه مند و مطمئن هستیم که می توانیم بهترین ارزش را به همه مشتری های خود تحویل دهیم ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای بهترین مشاوره و کمک در مورد پروژه خود با ما در تماس باشید.

 رها چوب معتبر ترین مجموعه فروش ترمووود محوطه

استفاده از ترموود محوطه انتخاب اول طراحان و معماران و صاحبان ساختمان برای انواع کاربرد در فضای بیرونی ساختمان به علت ویژگی های منحصر به فرد آن است. شرکت رها چوب یک مجموعه بسیار معتبر با سابقه ای طولانی جهت عرضه و تولید محصولات ترمووود میباشد که داشتن گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان اولین و تنها دارنده گواهی نامه فنی چوب ترمو خود دلیل دیگری است بر صحت کیفیت محصولات تولید شده شرکت رها چوب کار و آروند.