نحوه تمیز کردن ترمووال

ترمووال آکوستیک افزودنی خیره کننده به فضای داخلی شما هستند. آنها نه تنها یک فضای زیبا برای چشم هستند، بلکه مزایای عملی مختلفی را نیز ارائه می دهند. برای اطمینان از لذت بردن از پانل های دیواری خود یا همان ترمووال تا زمانی که ممکن است، تمیز کردن مرتب آنها ضروری است.

آیا می خواهید بدانید چگونه ترمووال ها را با قابلیت نگهداری آسان را تمیز کنید؟ پس ادامه مقاله را با ما همراه باشید.
با فرا رسیدن فصل بهار، بسیاری از مردم بر روی هوای خوب تمرکز می کنند و خوشحال می شوند که بالاخره بعد از گیرکردن در سرما می توانند پنجره های خود را باز کرده و دفاتر و خانه های خود را تمیز کنند. با این حال، در حالی که در حال تمیز کردن منزل خود در فصل بهار هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه ترمووال ها را تمیز می کنید؟ آنها آلوده به گرد و غبار هستند، آثار کثیفی دارند و اینطور نیست که بتوانید آنها را در ماشین لباسشویی بیندازید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بنابراین در اینجا نحوه تمیز کردن ترمووال آورده شده است.

نحوه تمیز کردن ترمووال

چگونه گرد و غبار را از روی پانل های آکوستیک پاک کنیم؟

سفارش پانل های ترمووال یکی ار محصولات ترمووود است، اما چگونه می توان گرد و غبار را از آنها پاک کرد؟ این کاملا ساده است. اگر متوجه گرد و غبار روی پنل های ترمووال خود شدید، می توانید به راحتی با استفاده از پارچه بدون پرز، یا جاروبرقی آنها را بدون گرد و غبار کنید. با استفاده گهگاهی از جاروبرقی، یک برس نرم، یا یک پارچه خشک، از تجمع گرد و غبار در اطراف پانل های ترمووال خود جلوگیری می کنید. متأسفانه، جلوگیری از گرد و غبار شدن پانل ها در وهله اول تقریباً غیرممکن است. با این حال، می توانید آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

چگونه پانل های ترمووال را تمیز می کنید؟

اگر پانل‌ های ترمووال دیوار شما دارای پارچه‌ای در پشت خود هستند، احتمالاً از پارچه آکوستیک یا چیزی مشابه استفاده می‌کنند.
پارچه های پانل پلی استر 100% بازیافتی دارای رنگ ثابتی نسبت به محلول های پاک کننده مبتنی بر آب و حلال هستند. شما می توانید این پارچه ها را با تمام سیستم های تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی معمولی تمیز کنید. هنگام تمیز کردن ترمووال پوشیده شده با پارچه، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  •  پارچه را به طور متناوب جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار انباشته شده از بین برود. فرکانس این تعمیر و نگهداری معمول دیگر بر اساس شرایط استفاده نهایی تعیین می شود.
  •  فوراً لکه های تازه را پاک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پارچه پس از تمیز کردن به اندازه کافی آبکشی شده است، زیرا مواد تمیزکننده باقیمانده ممکن است باعث تسریع کثیفی شوند.
  •  هر زمان که لکه های بزرگ یا کثیفی کلی رخ داد، پارچه را به طور حرفه ای تمیز کنید.
  • برای بیشتر لکه‌های مبتنی بر حلال آب، یک پارچه تمیز و جاذب مرطوب شده با محلول شوینده (مثلاً 1 قاشق چای‌خوری ماده شوینده لباس‌شویی/1 پیمانه آب گرم) باید روی لکه اعمال شود. پارچه را با پارچه درمان شده، از لبه بیرونی ناحیه لکه دار کار کنید و به سمت داخل حرکت کنید.

برای از بین بردن موثر لکه، پارچه تمیز کننده را مرتباً تجدید کنید. به خوبی با آب شفاف بشویید و پارچه را به همان سرعتی که عمل کنید خشک کنید. لکه های روغنی را می توان به روشی مشابه درمان کرد و محلول شوینده را جایگزین پاک کننده مبتنی بر حلال قرار داد. همیشه توصیه‌های سازنده را برای استفاده از چنین محصولاتی دنبال کنید و همیشه قسمتی از پارچه را از نظر ثبات رنگ از قبل آزمایش کنید.

چطور پانل های ترمووال را تمیز کنیم؟

چرا تمیز کردن پانل های ترمووال مهم است؟

حفظ ظاهر پانل های ترمووال شما به اندازه تمیز کردن فرش یا گردگیری در اطراف دفتر مهم است. پانل های ترمووال نه تنها برای بهبود آکوستیک داخل اتاق بسیار جذب صدا هستند، بلکه می توانند تزئینی نیز باشند و به ظاهر کلی فضا بیافزایند. اگر مواد تشکیل دهنده ترمووال جذب کننده صدا تمیز نشود، رنگ ها می توانند محو شوند و در نهایت نسبت به زمانی که در ابتدا خریداری شده بودند بسیار متفاوت به نظر برسند. علاوه بر این، این می تواند به طور منفی دکوراسیون اتاق را تغییر دهد. پس نیاز به تمیز کردن ترمووال پر واضح است.

بررسی ترمووال ها به طور منظم

برای استفاده حداکثری از پانل های ترمووال خود، عاقلانه است که هر از گاهی آنها را بررسی کنید. به این ترتیب، می توانید هر گونه مشکل بالقوه، مانند خراش، فرورفتگی، آسیب آب، یا شل شدن پانل ها را به موقع شناسایی کنید. رسیدگی سریع به این مشکلات می تواند از آسیب بیشتر جلوگیری کند.

میخواهی بیشتر بدانی؟

اگر می‌خواهید درباره تمیز کردن پانل‌های ترمووال ما اطلاعات بیشتری کسب کنید یا در مورد تعمیر و نگهداری سؤالی دارید، تیم رها چوب اینجاست تا به شما کمک کند. ما هر شنبه تا پنج شنبه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد تمیز کردن و نگهداری پانل ترمووال چوبی خود هستیم.