ترمووال برای پشت تخت

اگر منظره تخت خواب شما (دیوار و محیط اطراف تخت شما) خسته و غیر الهام بخش به نظر می رسد، تنها نیستید، این یک مشکل رایج با کاغذ دیواری ثابت و رنگ های جامد یکنواخت است که تاثیر بصری و زیبایی همیشگی را اضافه نمی کند.اما یک راه حل آسان، مقرون به صرفه و حتی اجرای آن توسط شما وجود دارد. پانل کردن دیوار. افزودن پانل‌ها یه همان ترمووال پشت تخت، می‌تواند فوراً بافت، عمق و شخصیت به منظره رختخواب شما بدهد و فضای خواب آرامش‌ بخشی ایجاد کند.شما می توانید بدون کمک حرفه ای ها فضای خود را متحول کنید و از ترمووال های ارزشمند، روی دیوارهای خود استفاده کنید!

دیوارهای شما بزرگترین قسمت اتاق خواب شما هستند. آنها را پررنگ کنید.

پانل کردن پشت تخت

چرا شما به یک ترمووال پشت تخت نیاز دارید؟

ترمووال های دیواری در بسیاری از اتاق خواب های مدرن به یک ویژگی رایج تبدیل شده است، پانل های هندسی ترموود و پانل های دیواری آکوستیک برای تزئین دیوارهای تخت از قفسه ها خارج می شوند. با این حال پانل های پشت تخت به عنوان یک عنصر طراحی داخلی کلاسیک ریشه های تاریخی دارند. از لحاظ تاریخی، تخت‌خواب‌ها ویژگی‌های مستقل اتاق خواب نبودند و طراحان با دقت در مورد راه‌هایی برای ادغام تخت با ویژگی‌های اطراف، برای ایجاد منظره طبیعی تخت فکر می‌کردند.
دیوار پشت تخت اغلب به عنوان منظره تخت شناخته می شود. آن را به عنوان منظره تخت خود در نظر بگیرید! بیشتر اتاق خواب ها تخت را با محیط ادغام نمی کنند، اما با ساختن یک ترمووال پشت تخت در اتاق خود (ویژگی اصلی اتاق) می توانید آن را به طور کامل با دارایی های داخلی اطراف ادغام کنید. یکی کردن آن با اتاق و گره زدن تمام ویژگی ها با هم.

مزایای ترمووال پشت تخت

اکثر دکوراتورها دیوارپوش را به عنوان یک ویژگی صرفاً آرایشی و بصری می دانند، با این حال پوشش پشت تخت دارای مزایای عملکردی فراوانی برای فضای تخت خواب شما است.

میرایی صدا (پنل های دیواری آکوستیک)

پانل‌های دیواری آکوستیک یا همان ترمووال پشت تخت، با جذب صدا در پشتی فوم خود کار می‌کنند، این کار باعث کاهش صدا در اتاق‌های مجاور یا همسایه‌ها می‌شود و از ورود صدا به اتاق شما جلوگیری می‌کند. اگر اتاقی مدرن و همسایه‌های پر سر و صدا دارید، پانل‌های دیواری آکوستیک پشت تخت، پنل مناسبی هستند که سروصدا را کاهش می‌دهند و به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانید شب‌های خوبی داشته باشید.

جذابیت تزئینی

پانل سازی به شما امکان می دهد علاقه بصری، بافت و شخصیت را به بزرگترین دارایی اتاق خواب و دیوارها اضافه کنید و از این امکان ارزشمند به جای خالی کردن آن استفاده کنید. ترمووال پشت تخت که از محصولات ترمووود میباشد، می توانند مکمل هر سبکی از مدرن، مینیمال و سنتی تا کلاسیک، آرت دکو وتاریخی باشند.تم زیبایی شناختی مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سبکی را انتخاب کنید که مکمل آن باشد.

نقص دیوارها را پنهان میکند

ترمووال پشت تخت، می توانند هرگونه نقص، علامت یا سطوح ناهموار روی دیوار تخت شما را بپوشانند. این امر ظاهری صاف تر، صیقلی تر و ظریف تر ایجاد می کند.

نمایش فضای دیوار

پانل ها پس زمینه ای تمیز برای نمایش آثار هنری، عکس ها، قفسه های دیواری یا سایر لوازم جانبی فراهم می کنند. این باعث می شود بوم خالی قبلی بسیار جالب تر شود.

ایجاد سطح نصب مناسب

لایه بندی پانل ها روی دیوار پشت تخت شما سطحی را برای نصب وسایل روشنایی اتاق خواب مانند دیوارکوب یا چراغ مطالعه ارائه می دهد. این شما را از نیاز به قرار دادن ناودانی در دیوار نجات می دهد و از سنگ تراشی یا دیوار خشک شما در برابر آسیب محافظت می کند.

اتاق بزرگتر به نظر می رسد

گسترش ترمووال پشت تخت، از دیوار تا سقف می تواند باعث شود که اتاق خواب کوچک وسعت بیشتری پیدا کند و کمتر محدود شود. خطوط عمودی چشم شما را به سمت بالا امتداد می دهند.کیت دیواری هندسی برای افزایش اندازه بصری اتاق ها و کشیدن چشم ها به سمت بالا عالی است.

نصب ترمووال پشت تخت

برای نصب ترمووال پشت تخت، پانل هایی را انتخاب کنید که با سبک کلی اتاق مدرن، سنتی و غیره مطابقت دارند.یک دیوار برجسته یا نقطه کانونی در پشت تخت با استفاده از پانل هایی به سبک متفاوت یا پرداخت به دیوارهای اطراف ایجاد کنید.
برای تاثیر بهینه، صفحات را از دیوار تا سقف گسترش دهید. پانل های در حال اجرا فقط در نیمه راه از هم گسیخته به نظر می رسند. کف تا سقف ظاهری توکار دارد، مانند نصب و اجرای ترمووود.
پانل ها را با تزئیناتی مانند بلوک های پایه، تخته های دامن یا روکش سقف برای زیبایی صیقلی و سفارشی قاب کنید. رنگ‌های تزئینی متضاد، پانل‌ها را برجسته می‌کنند.
برای هماهنگی با میزهای خواب، کمد لباس و سایر مبلمان اتاق خواب، پانل ها را رنگ یا تکمیل کنید. ظاهر را با رنگ های مکمل و سایه های لکه گره بزنید.برای ظاهری یکپارچه، هنر دیوار، دیوارکوب، قفسه بندی و سایر لوازم جانبی را در خود طرح پانل بگنجانید.از وسایل روشنایی نصب شده روی یا بین پانل ها برای ایجاد نور محیطی و خلقی در اطراف تخت استفاده کنید. نورهای دیواری به خوبی کار می کنند.دستورالعمل های سازنده را برای فاصله، بست و تکمیل پانل ها بررسی کنید. در حمام به دنبال مواد پانل مقاوم در برابر رطوبت و نگهداری کم باشید.

قیمت مناسب ترمووال برای پشت تخت

مطمئنا برای همه کسانی که به دنبال ترمووال مناسب برای اتاق خواب خود هستند، موضوع قیمت ترمووال برای پشت تخت بسیار مهم خواهد بود.در قسمت قیمت ترمووود میتواند اطلاعت کلی از قیمت ها داشته باشید. ترمووال برای پشت تخت ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد اما با توجه به مزایای ذکر شده برای این نوع دیوار پوش ها، و از طرفی به دلیل مقاومت بسیار بالای ترمووال ها در برابر ضربه، شکستگی، رطوبت و عایق صوت و حرارت دارای ماندگاری بسیار طولانی است. عمر می کند و نیازی به تعمیر یا تعویض ترمووال در مدت کوتاهی ندارید.

کیفیت بالای ترمووال پشت تخت رها چوب

کیفیت ترموود انتخابی برای ترمووال پشت تخت، نه تنها دوام آن را تعیین می کند، بلکه از نظر زیبایی شناسی نیز بسیار مهم است.شرکت رها چوب با تیمی از متخصصین مجرب در زمینه شناخت انواع چوب آماده ارائه انواع محصولات چوبی به شما از جمله فروش ترمووال برای پشت تخت می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید برای نمای چوبی داخل خانه با ترمووود و استفاده از ترمووود در سرویس بهداشتی از صفحات لینک شده ما استفاده فرمایید. برای مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا از سرویس چت آنلاین وب سایت استفاده نمایید.