ترمووال برای ستون

ترمووال ستون عناصر تزئینی داخلی هستند که پتانسیل طراحی بالایی دارند. بنابراین جای تعجب نیست که پانل های دیواری سه بعدی دوباره در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده اند. آنها یک عنصر کوچک اما موثر پوشش ستون هستند که به یک اتاق دلپذیری و گرما می بخشند. با این حال، قبل از تصمیم گیری برای خرید ترمووال ستون، ارزش آن را دارد که با مزایای آنها آشنا شوید.

ستون ساخته شده از ترمووال دقیقاً چیست؟

ترمووال ستون، یک دیوار غیر باربر است که از یک سری نوارهای چوبی افقی یا عمودی با عرض یکنواخت ساخته شده است. این تخته های چوبی که عرض آنها متفاوت است، از کف تا سقف چیده شده اند.
ترمووال ستون را می توان هم در داخل و هم در خارج از ساختمان یافت. ترمووال ستون می توانند به عنوان یک لکه تزئینی بر روی یک ستون خالی عمل کنند و در عین حال دوفضا را از هم جدا کنند. چیدمان فضا یک انتخاب عالی برای خانه ها و مشاغل است زیرا این ویژگی های زیبایی شناختی و عملکردی را افزایش می دهد.

ستون های ترمووال، یک انتخاب رایج برای طراحی برای هر فضایی هستند و مواد مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله کاغذ دیواری، نقاشی، پانل، و شاید یکی از خلاقانه ترین امکانات معاصر، ترمووال، برای یک دکوراسیون مدرن، مینیمالیست یا مدرن میانه قرن عالی هستند.

آنها در هر جایی طبیعی به نظر می رسند، از حمام گرفته تا تخت، و هرگز از مد نمی افتند زیرا چوبی جاودانه است. آنها حسی از طبیعت و گرما را به اتاق ارائه می دهند و در عین حال طراحی را دست نخورده نگه می دارند و به آن حسی معاصر می دهند.

ترمووال برای ستون

مزایای استفاده از ترمووال ستون

ویژگی های چیدمان

ترمووال ستون برای فضای داخلی مدرن عالی هستند. این یک دکوراسیون ساده با ترمووود، اما قطعا موثر است که باعث می شود فضای داخلی جذاب تر و طراح تر به نظر برسد. رنگ قطعا نقش مهمی در چیدمان دارد. عناصر چوبی همیشه گرما و آرامش را به فضای داخلی می بخشند.

 اثر کاهش صدا

  به لطف فرم سه بعدی، ترمووال بزای ستون، توانایی تغییر انتشار امواج صوتی را دارند. این بدان معنی است که صدا به طور متفاوتی در اتاق پخش می شود. پانل های دیواری سه بعدی به طور موثر هر گونه سر و صدایی را در اتاق خاموش می کنند و پژواک را کاهش می دهند. لت ها به طور موثر آکوستیک کلی فضای داخلی را بهبود می بخشند و این یک ویژگی مهم برای بی صدا کردن اتاق ما و استفاده راحت است.

پنهان کردن اسرادات ستون

آیا وضعیت ستون های شما از جمله سوراخ ها و غیره از ارزش زیبایی شناختی خانه شما می کاهد؟

شاید این پانل های چوبی پاسخ مناسبی باشد که شما به دنبال آن بوده اید. آنها علاوه بر پنهان کردن عیوب، ارزش زیبایی شناسی دیوارهای شما را افزایش می دهند. متأسفانه، در برخی از خانه‌ها، می‌توانید سیم‌کشی و کابل‌های در معرض دید را در همه جا پیدا کنید. این یکایراد بزرگ است و از دکوراسیون داخلی دور می شود. به عنوان جایگزین، می‌توانید از ترمووال ستون استفاده کنید که به خوبی کابل‌ها را پنهان می‌کند.

قابلیت رفع ایراد

این احتمال وجود دارد که یک ستون سیمانی در طول زمان دارای ترک‌ها و ریزش‌هایی باشد. برای ترمیم ستون ها یا پرکردن شکاف ها، بتونه کاری و رنگ آمیزی مجدد باید یک سنگ تراشی حرفه ای استخدام شود.تمام این تعمیرات به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد.
در ترمووال ستون،اجزای سازنده بسیار محکم هستند و نمی توانند آسیب را به راحتی تحمل کنند، اما در صورت وقوع، تعمیر آن ساده است. آسیب وارد شده به ستون را می توان با سمباده زدن آن و اعمال یک لایه درزگیر جدید بر روی ترک ها و فرورفتگی ها بازسازی کرد. شما می توانید انتخاب کنید که چوب ها تعویض شوند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد کل ستون نیست. در نتیجه نه تنها استرس خود را کاهش می دهید بلکه مقدار قابل توجهی پول نیز پس انداز می کنید.

نصب آسان

ترمووال ستون رها چوب در ارتفاع استاندارد 280سانتی متر هستند که در اکثر آپارتمان ها با ارتفاع استاندارد ستون ها سازگار شده است و قابلیت تغییر ارتفاع به درخواست مشتری را نیز دارند. پانل های رها چوب امکان نصب سریع و بدون دردسر را به صورت یک تکه و بدون نیاز به ایجاد اتصالات مشکل دار برای حفظ تداوم الگو می دهند.

قیمت مناسب ترمووال برای ستون

مطمئنا برای همه کسانی که به دنبال ترمووال مناسب برای فضای بیرونی، داخلی و دیزاین ستونخود هستند، موضوع قیمت ترمووال برای ستون بسیار مهم خواهد بود. ترمووال برای ستون ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد اما با توجه به مزایای ذکر شده برای این نوع دیوار پوش ها، و از طرفی به دلیل مقاومت بسیار بالای ترمووال ها در برابر ضربه، شکستگی، رطوبت و آب باران و عایق صوت و حرارت دارای ماندگاری بسیار طولانی است. عمر می کند و نیازی به تعمیر یا تعویض ترمووال در مدت کوتاهی ندارید.

کیفیت ترموود انتخابی برای ترمووال ستون، نه تنها دوام آن را تعیین می کند، بلکه از نظر زیبایی شناسی نیز بسیار مهم است.

کیفیت بالای ترمووال برای ستون رها چوب

شرکت رها چوب با تیمی از متخصصین مجرب در زمینه شناخت انواع چوب آماده ارائه انواع محصولات چوبی به شما از جمله فروش ترمووال برای ستون می باشد. برای مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا از سرویس چت آنلاین وب سایت استفاده نمایید.