پله و راه پله چوبی ترمووود

طراحی یک راه پله چوبی، متناسب با سبک طراحی داخلی شما و ارائه آن به سادگی یک راه برای انتقال بین مناطق مختلف در یک ملک مسکونی و تجاری نیست.چه در حال ساختن یک فضای جدید باشید و چه فضای موجود را تغییر دهید، تطبیق محیط داخلی خود با پله ترمووود زیبا می تواند یک ویژگی منحصر به فر د باشد که “عامل شگفت انگیز” را تضمین می کند.اما اگر می خواهید فضا را زیباتر و چشمگیرتر کنید، می توانید راه پله ترمووود خود را با سطح چوبی، آج ها و بالابرها نیز ارتقا دهید و زمانی که این ویژگی معماری به صورت مرکزی در مقابل ورودی اصلی خانه قرار گیرد، می‌تواند تاثیر زیادی در ایجاد اولین برداشت ایجاد کند.به دلیل منحصربه ‌فرد بودن هر پلکان، چوب‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد که برای ملک شما مناسب‌تر است.نوع چوبی که انتخاب می کنید می تواند زیبایی شناسی متفاوتی را به دکوراسیون شما اضافه کند. پله های شما می توانند چشمگیر، ظریف، تاثیرگذار، عجیب و غریب و حتی چند کاره باشند.
برخی از انواع محبوب‌تر و رایج‌تر الوار چوب بلوط، کاج، چوب اصلاح‌شده یا همان ترمووود، همراه با استفاده از انواع روکش‌ها هستند.بنابراین، چه ظاهری مدرن، معاصر، طبیعی یا سنتی که مد نظر شماست، امکانات بی حد و حصری برای مطابقت با هر دوره یا سبکی وجود دارد.حتی بهتر از آن، پله های چوبی ترمووود را می توان رنگ آمیزی کرد تا با سایر وسایل و اتصالات چوبی خانه شما مطابقت داشته باشد.

پله و راه پله چوبی ترمووود

دلایل تمایل به استفاده از پله ترمووودی

جدای از شکوه بصری چوب مانند آلاچیق چوبی به عنوان یک ماده تکمیل کننده، گاهی اوقات تصمیم برای جایگزینی کف پله ها از سر ناچاری ناشی می شود.در این حالت ممکن است فرش فرسوده یا آج های آسیب دیده خطری ایجاد کند و بنابراین باید در اسرع وقت با آن برخورد شود.
به همین دلیل، بسیاری از مردم تمایل دارند برای کاربرد با کیفیت بالا به چوب متمایل شوند که ماندگاری طولانی داشته باشد و برای چندین سال عالی به نظر برسد و پینهاد ما استفاده از پله ترمووود به دلایل زیر می باشد:

1. ترمووود مقاوم است

برخلاف سایر مناطق، سالن، لندینگ و پله‌ها بدون شک در اکثر املاک مسکونی ترافیک بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. این یک عنصر حیاتی است که باید در مورد انتخاب بین کفپوش چوبی و سایر گزینه های موجود برای پله ها و مناطق فرود فکر کنید.
برای شروع؛ پله ترموود به طور طبیعی مستحکم است و به راحتی از سایر مواد دوام بیشتری می‌آورد، وقتی صحبت از هزینه اولیه هزینه می شود، ممکن است کمی بیشتر از حد انتظار باشد. با این حال، در مقایسه با فرش یا لمینت، ماندگاری کفپوش های ترموود را به خاطر بسپارید. ممکن است در درازمدت بهای خود را پرداخت کند زیرا به احتمال زیاد در طول عمر خود نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

2. به راحتی بازسازی می شود

همانطور که قبلاً ذکر شد، پله‌های ترموود علیرغم ترافیک سنگین محکم می‌مانند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد در طول زمان بسیار خوب نگه دارند، برخلاف موادی مانند فرش که مستعد لکه‌گیری و جمع‌آوری کثیفی هستند.علاوه بر این، پله‌های ترمووود می‌توانند در برابر بازسازی، رنگ‌آمیزی، لاک زدن و واکس زدن مطابقت کنند. به این معنی که تقریباً در هر زمانی که ترجیحات طراحی شما تکامل می‌یابد، می‌توانید ظاهر و احساس تازه‌ای به آنها بدهید. همچنین می‌توانید نرده‌ها، و سایر عناصر را به پله‌های ترمووود اضافه کنید تا با هر تغییری در دکوراسیون داخلی خود در طول سال‌ها مطابقت داشته باشد بدون اینکه نگران آسیب احتمالی پله باشید.

3. به ملک شما ارزش می افزاید

شکی نیست که افزودن یک راه پله چوبی ترمووودی مانند تایل ترمووود طبیعی می تواند فوراً فضای شما را احیا کند و به آن زاویه و حسی تازه و تازه ببخشد. اگر احتمالاً قصد دارید ملک خود را برای فروش قرار دهید و به دنبال قیمت های بالا هستید یا می خواهید مطمئن شوید که از بین مردم متمایز است، یک راه پله ترموود واقعاً می تواند تأثیر بصری و زیبایی شناختی قابل توجهی داشته باشد که نتایج را به شما می دهد.

آیا استفاده از ترمووود روی پله ها و پل ها اصولی است؟

آیا باید از همان ترمووود پله ها روی پل ها هم استفاده کنم؟” سوالی است که ما اغلب می شنویم.
راه پله ها ( آج، بالابر و پر سر و صدا ) به ویژه زمانی که با زیبایی داخلی بقیه خانه مطابقت داشته باشند بهترین ظاهر را دارند. این سبک دقیق و دقیق است. اما سطح پل ها و با توجه به کاربری آنها میتواند متفاوت باشد.
یکنواختی تطبیق راه پله ها با بقیه کفپوش های داخلی شما، انتقال بدون درز را ایجاد می کند و جریان همزیستی کلی را بهبود می بخشد. انتقال ظاهر به این صورت است که چگونه سطح پایین و بالایی را به هم متصل می کنید و زیبایی یکنواخت را ایجاد می کنید.
اگر سطوح مختلف فضای داخلی شما از چوب استفاده می‌کند، برای مثال، پله‌های فرش شده کمی نامناسب به نظر می‌رسند یا مانعی ناگهانی ایجاد می‌کنند که جریان و طراحی کلی فضا را مختل می‌کند. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید کمی اوضاع را تغییر دهید. در حالی که برای پل ها می بایست با توجه به محیط اطراف طراحی شود و حتما به علت تردد زیاد از پوشش پلی اورتان استفاده گردد.

زیباسازی فضای پله به کمک ترمووود

در پله سازی، انتخاب مصالح فراتر از تصمیمات طراحی است و همچنین تعهد به عملکرد و پایداری را نشان می دهد. مجموعه رها چوب، طیف گسترده‌ای از چوب‌های ترمووود ممتاز و محصولات کف را ارائه می‌کند، که دامنه امکانات طراحی پلکان را گسترش می‌دهد و رویکردی پایدار را ترویج می‌کند.

آشنایی با فرآیند ترمووود رهاچوب جهت استفاده در پلکان

محصولات رها چوب که ترمووود محصول اصلی آن می باشد، چوب اصلاح شده حرارتی به دلیل دوام و مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی شناخته می شوند. در فرآیند تولید ما، با استفاده از گرمای کنترل شده در دمای 212 درجه سانتیگراد و بخار، محصولاتی را تولید می کنیم که قادر به مقاومت در برابر سخت ترین شرایط محیطی، افزایش پایداری و انعطاف پذیری بدون استفاده از مواد شیمیایی هستند. علاوه بر این، فرآیند ترمووود پایداری چوب را بهبود می بخشد و از پیچ خوردگی و تاب برداشتن محصولات در طول زمان جلوگیری می کند. به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی درپلکان ترمووودی خواهد داشت.

تنوع رنگی بالای ترموود ها برای استفاده درپل ها و پلکان

ترمووود های ما را میتوانید در چهل مدل رنگ ترمووود مختلف تهیه نمایید تا در محیط خود و با توجه به فضای آن به کار رود و احساس ایده آلی داشته باشید. از رنگ های روشن تا تیره. برای هر فضا می تواند یک رنگ وجود داشته باشد. رنگ و پرداخت بیشتر سطح امکان پذیر است. در هر صورت آز آنجا که تولید رنگ توسط خود شرکت انجام می پذیرد و توسط دستگاه های تمام اتومات بر روی چوب اعمال می شود، امکان فراهم کردن هر نوع سلیقه ای وجود خواهد داشت.

رها چوب ارائه کننده تخصصی انواع ترمووود برای پلکان در ایران

استفاده از محصولات رها چوب انتخاب اول طراحان و معماران و صاحبان ساختمان برای انواع کاربرد در ساختمان چه در محیط داخل و چه در محیط بیرون است . شرکت رها چوب یک مجموعه بسیار معتبر با سابقه ای طولانی جهت عرضه و تولید محصولات دکوراسیون داخلی و بیرونی میباشد و از آنجا که تمامی واردات محصولات اولیه خود را از کشور روسیه و از معتبر ترین تولیدکنندگان چوب خام آن کشور انجام میدهد، لذا محصول نهایی خود را به صورت ویژه و سوپر با کیفیت بسیار بالا و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت بسیار مناسب به مشتریان عزیز عرضه میدارد.