هزینه نما ترمووود چقدر است؟

هزینه ترمووود به مشخصات و نوع و جنس چوب بستگی دارد. همچنین ممکن است برای نماسازی با یک متریال خاص، مانند تخته هایی که رنگ شده اند، هزینه بیشتری بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت طراحی و میزان هزینه پروژه مد نظرتان با ما تماس بگیرید!

هنگامی که رطوبت و رزین به طور کامل از چوب حذف شد، ترمووود مقاومت بیشتری در برابر آب و هوا پیدا می کند. این باعث می شود استفاده از ترمووود در فضای خارجی ایده آل باشد.نمای ترمووود برای افرادی که ظاهر زیبای طبیعی چوب را دوست دارند محبوب است. در برابر آب و هوا و حشرات مقاوم است و نیازی به ترمیم سطحی ندارد و برای مدت طولانی دوام می آورد.

ترمووود علاوه بر این که کثیفی را مانند دیگر مصالح مورد استفاده برای نما نشان نمی دهد، نصب راحت تر و مراقبت کمتری احتیاج دارد. ولی اگر شما در شهری با آلودگی هوای زیاد زندگی می کنید، باران های اسیدی ممکن است به مرور زمان به آن آسیب بزند. ما پیشنهاد می کنیم در زمان خرید به رنگ و جنس ترمووود دقت کنید و 3 الی 4 سال یکبار برای ترمیم رنگ آن اقدام کنید تا چوب شما همیشه سالم بماند.

راهنمای ما در مورد میانگین هزینه ترمووود را بخوانید تا بتوانید پروژه خود را طراحی کنید.

البته، هزینه کلی نمای خانه شما یا منطقه ای که قرار است پوشش ترمووود انجام شود به عوامل زیادی بستگی دارد. روکش ترمووود معمولاً به دو صورت متر مربع، یا به ازای هر متر طول قیمت گذاری می شود. متوسط قیمت ترمووود بین 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان در هر متر مربع است. همینطور حداقل 10٪ اضافی برای هدر رفتن در نظر بگیرید و باید هزینه نصب را نیز مدنظر داشته باشید.

هزینه نصب ترمووود چقدر است؟

نصب روکش ترمووود فرآیندی ماهرانه و پیچیده است و ما اکیداً توصیه می کنیم متخصصان آن را نصب کنند. نمای چوبی معمولاً باید در جای خود با میخ نصب شوند. از آنجایی که چوب ممکن است در حین نصب شکافته شود، نصاب شما ممکن است نیاز داشته باشد که سوراخ هایی را از قبل دریل کند. برخی از گونه ها به گونه ای طراحی شده اند که در امتداد یک شیار پنهان به هم وصل شوند. به طور معمول، نصب ترمووود بین 200تا300 هزار تومان برای هر متر مربع هزینه دارد. هزینه کل به پیچیدگی کار، سطح جزئیات در پرداخت و اندازه ناحیه ای که قرار است پوشش داده شود بستگی دارد.