سقف چوبی ترمووود

استفاده از ترمووود به عنوان یک مصالح ساختمانی برای پوشش سقف ها، به ویژه پوشش سقف های چوبی در فضای باز و یا جاهای مرطوب است. در واقع سقف چوبی ترمووود، مزایای متعددی را هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبا شناسی، ارائه میدهد و آن را به یک انتخاب جذاب در معماری سبز و صنعت ساخت و ساز امروزی تبدیل میکند.

مزایای برجسته یک سقف ترموود برای یک پروژه

مقاومت فوق العاده در برابر رطوبت

توانایی مقاومت در برابر آب و ایجاد عایق رطوبتی معادل کاشی و سایر موارد را دارد.
پایداری بالا: در مقایسه با سقف های چوبی معمولی، مقاومت بهتری در برابر نوسانات دما و رطوبت از خود نشان میدهد.

ارزش زیبایی شناسی بالا

دارای رنگ های گرم و الگو های زیبا برای بافت چوب است که ظاهری طبیعی، منحصر به فرد و فرای زیبایی را به سازه های شما میدهد.

استفاده از مواد دوستدار محیط زیست

در سقف ترمووود از هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نشده است که این خود باعث میشود بتوان از آن در هر نوع سقف چوبی بدون محدودیت استفاده کرد.
پس اگر به دنبال یک سقف چوبی در سازه خود هستید،که زیبا، با دوام و سازگار با محیط زیست باشد، انتخاب ترمووود انتخاب مناسبی برای پروژه شماست.

پس اگر به دنبال یک سقف چوبی در سازه خود هستید،که زیبا، با دوام و سازگار با محیط زیست باشد، انتخاب ترمووود انتخاب مناسبی برای پروژه شماست.
ادامه مقاله را میخواهیم با ذکر یک مثال از پروژه های اجرا شده در سقف ترمووود توسط شرکت رها چوب برای شما به تصویر بکشیم.

طراحی سقف با چوب ترمو در پروژه مجموعه ورزشی آفتاب

این پروژه که در مجموعه ورزشی آفتاب در باشگاه انقلاب تهران به اجرا رسیده است در یک فضای کاملا مدرن و امروزی مورد استفاده قرار گرفته است. پوشش سقف ترمووود این مجموعه ورزشی ظاهری خاص و منحصر به فرد درآن ایجاد کرده است. تمامی پروفیل های مورد استفاده در سقف ترمووود از نوع پروفیل ساده و با ضخامت 26 میل بوده است. ترکیب رنگ مشکی، نورپردازی و سقف ترمووود جلو های سه بعدی به آن خصوصا در قسمت ورودی پروژه و بالای استخر ها ایجاد کرده است. مجموع سقف ترمووود مورد استفاده حدود 5 هزار متر مربع میباشد. یکی از مزایای اصلی استفاده از اسن نوع سقف چوبی نصب بسیار سریع و آسان آن بود که مستقیما و با استفاده از پروفیل خاص بر روی آهن قرار گرفت.

به لطف فرآیند ترمووود، این نوع محصولات برای افراد مبتلا به آۀرژی های چوبی ایده آل هستند. این محصولات بسیار تمیز و بهداشتی هستند. این یک موضوع بسیار مهم برای افراد دارای آلرژی به چوب هستند مخصوصا افرادی که به بیماری آسم و یا موارد مشابه مبتلا هستند.

کاربردهای سقف چوبی ترمووود در دکوراسیون

سقف ترمووود را به لطف خواص بیشماری که دارد هم میتوان برای فضای داخل از آن مورد استفاده قرار گیرد و هم در فضای بیرون و با توجه به اینکه در ابعاد و اندازه های گوناگون موجود میباشد، میتوان آن را به راحتی در کنار محصولات دیگر قرار داد و به کار برد.
استفاده از ترمووود سقف در هر ابعاد واندازه ای با توجه به طرح امکان پذیر میباشد. میتوان از ابعاد استاندارد ترموود در ضخامت های 16 ، 19 ، 26 ، 42 میلیمتر و در عرض های 92، 118، 140 میلیمتر استفاده کرد. البته این امر نیز امکان پذیر نیز میباشد که بتوان الوارهای ترمووود سقف را به اندازه های مد نظر پروژه تبدیل کرد.
برای پوشش های بیرون و در شرایط بسیار سخت آب و هوایی مانند محیط های کوهستانی، میتوان ترمووود سقف را با شینگل ترکیب کرد که با نصب آسان و با دوام اقلا تا 30 سال میتواند ضمانت اجرا را به ارمغان بیاورد.

مزایای استفاده از ترمووود سقف رها چوب

عایق حرارتی مناسب

 هنگامی که کاربرد چوب ترمو در سقف های بیرونی و داخلی ساختمان باشد، استفاده از ترمووود رها چوب باعث ایجاد عایق حرارتی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی خواهد بود.
عدم نشت کردن رزین و مواد شیمیایی از چوب ترمو: از آنجا که در فرآیند تولید ترمووود سقف رها چوب از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمیشود و تمام رزین چوب از آن خارج میشود، بنابر این در بدترین شرایط آب و هوایی نیز هیگونه موادی از چوب خارج نخواهد شد.

عدم انتشار گازهای گلخانه ای

به دلیل استاندارد تولید هیچگونه گاز گلخانه ای از چوب ترمو رها چوب در محیط ساختمان شما خارج نخواهد شد.

ظاهر بسیار زیبا و مقاوم در برابر هوازدگی

همانطور که میدانید، چنانچه ترموود سقف بدون پوشش در شرایط آب و هوایی باقی بماند، در مدت زمان کوتاهی شروع به خاکستری شدن میکند. تمامی محصولات چوب ترمو رها چوب که در معرض شرایط آب و هوایی باشند، با قوی ترین پوشش های ضد یو وی رنگ آمیزی میشوند که ضمن ایجاد ظاهری زیبا دوام سطح چوب ترمو را نیز بیشتر میکند.

مقاومت بالا در برابر آتش

استفاده از محصولات ترمووود سقف ضد حریق رها چوب، ساختمان های شما را در برابر حریق احتمالی ایمن و مقاوم خواهد کرد. لازم به ذکر است تمامی محصولات چوبی ما دارای بالاترین گرید ضد حریق میباشند.

قیمت مناسب و صرفه اقتصادی

از آنجا که تمامی مراحل بازرگانی و چرخه تولید ، توسط مجموعه رهاچوب صورت میپذیرد، لذا قیمت ترمووود سقف ضمن رعایت تمامی استانداردها، بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود. قیمت ترمووود سقف رها چوب علاوه بر صرفه اقتصادی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز میباشد.

رها چوب معتبر ترین مجموعه فروش ترمووود سقف با کیفیت

استفاده از ترموود انتخاب اول طراحان و معماران و صاحبان ساختمان برای انواع کاربرد در سقف های ساختمان چه در محیط داخل و چه در محیط بیرون است . شرکت رها چوب یک مجموعه بسیار معتبر با سابقه ای طولانی جهت عرضه و تولید محصولات ترمووود میباشد که داشتن گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان اولین و تنها دارنده گواهی نامه فنی چوب ترمو خود دلیل دیگری است بر صحت کیفیت محصولات تولید شده شرکت رها چوب کار و آروند.