میز چوبی ترمووود

ترمووود، یک چوب ایده آل برای مبلمان در طرح هایی است که پایداری و خواص عاری از مواد شیمیایی ارزش دارد. ظاهر طبیعی و انعطاف پذیری آن در برابر عوامل محیطی مانند تغییرات رطوبت و دما، میز چوبی ترمووود را به یک راه حل جذاب برای مبلمان و میز تبدیل کرده است. میز چوبی ترمووود(اصلاح شده حرارتی) نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارد و آن را به یک انتخاب کاربردی برای زندگی مدرن تبدیل می کند. ظاهر طبیعی ترموود با رنگ قهوه ای طلایی و گره های قابل مشاهده اش، ظرافت طبیعی را به مبلمان می بخشد. منشأ نوردیک آن و تعهد به شیوه‌های دوستدار محیط زیست، میز چوبی ترمووود را به بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال چوب پایدار و معتبر برای مبلمان هستند تبدیل کرده است.

تولید و اجرای میز چوبی ترمووود

تمام محصولات میز و مبلمان باغی های چوبی ترمووود رها چوب، به صورت کاملا تخصصی و استفاده از بهترین ابزار و ماشین آلات و مواد اولیه که توسط خود شرکت تامین می شود، ساخته می شوند. تمام چوب کاج از جنگل های روسیه توسط بخش بازرگانی شرکت و معتبرترین تولید کنندگان روسیه تامین می شود.
محصولات ما در فضای باز برای میز چوبی ترمووود، از کاج عملیات حرارتی شده، که همان ترموود رها چوب می باشد ، ساخته شده اند. ترمووود ماده ای غیر سمی است که تنها با استفاده از گرما و بخار تولید می شود. عملیات حرارتی مبلمان را ضد آب می کند، بنابراین نیازی به عملیات سطحی دیگری نیست. در صورت تمایل، می‌توانید میز چوبی ترمووود خود را با پوشش های مخصوص ترموود برای نمای بیرونی که می‌تواند به تمیز نگه داشتن محصول کمک کند رنگ آمیزی کنید.
محصولات خیلی سریع با نور ماوراء بنفش واکنش نشان می دهند و پس از باز کردن جعبه شروع به تغییر رنگ به سمت رنگ نقره ای زیبا می کنند. محصولات تقریباً پس از یک سال در فضای باز به رنگ نهایی خود می رسند.

میز چوبی ترمووود

مزایای استفاده از میزچوبی ترمووود رها چوب

  • مقاومت بالا به حشرات و پوسیدگی
  • ضد آب و رطوبت
  • قابلیت ضد حریق بودن
  • دارای ظاهر زیبا و منحصر به فرد
  • پایداری بیشتر نسب به محصولات مشابه
  • قابلیت تغییر ابعاد و طراحی متناسب با فضای شما
  • امکان اضافه کردن پوشش های خاص مانند پلی اورتان و پوست پلیش به محصولات جهت ظاهر زیباتر و دوان بالاتر

قیمت محصولات میز چوبی رها چوب

شما میتوانید محصول شخس خود را شخصی سازی کرده و بعد سفارش دهید. به این معنی که نوع رنگ، مواد اولیه و ابعاد را تغییر داده و متناسب با فضای خود سفارش دهید. رها چوب در سریعترین زمان ممکن محصول انتخابی شما را آماده و در سراسر کشور به شما تحویل میدهد.
در صورت هر گونه پرسش و نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان رها چوب تماس بگیرید.

مزایای خرید از رها چوب

  •  دارا بودن گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  •  واردات مستقیم و بی واسطه مواد اولیه از معتبر ترین تولیدکنندگان چوب خام در روسیه
  •  استفاده از مواد اولیه مناسب جهت تولید ترمووود
  •  استفاده از کوره استاندارد مطابق با کوره های فنلاندی و کنترل کامل پروسه به صورت هوشمند
  • انجام کامل فرآیند ترمو مطابق با برنامه انجمن بین المللی ترموود
  •  دپو و موجودی بسیار بالا و تنوع در محصولات
  •  انجام مشاوره رایگان و امکان بازدید از پروژه قبل از خرید ترمووود توسط متخصصین امر
  •  امکان بازدید از کارخانه و مراحل تولید توسط مشتریان خرید ترمووود
  •  انجام گارانتی و خدمات پس از فروش و آموزش های مربطه

در پایان ما امیدواریم که با میل و اشتیاق فراوان طبیعت را به زندگی مردم برگردانیم و با افتخار کنار شما از ابتدای خرید تا انتها خواهیم ماند. با رها چوب ساختمان های خود را زیبا و در برابر حریق ایمن نمایید.

نتیجه گیری برای ساخت میز چوبی ترمووود

ترمووود پادشاه چوب های بادوام و فضای باز محصوصا برای ساخت میز چوبی است. بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی است، نسبتاً متراکم البته بسته به گونه چوب و دارای دانه های مستقیم است، به مرور زمان تاب نمی خورد و ترک نمی خورد و ظاهری جذاب دارد. ترموود عمدتاً با قایق سازی مرتبط است، اما انتخابی عالی برای پروژه‌های کوچک در فضای باز و ساخت میز چوبی ترمووود است. میز چوبی ترمووود با گذشت زمان روشن می‌شود، اما مانند یک شراب خوب، با بالا رفتن سن بهتر می‌شود. مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات یکی از ویژگی‌های محبوب میز چوبی ترمووود در جامعه متخصص است. «این گونه چوب حاوی روغن‌های طبیعی است که به عنوان آب‌گریز عمل می‌کند و مواد استخراج‌کننده که برخی از حشرات را از بین می‌برد. همچنین پایداری خوبی دارد که به این معنی است که به اندازه بسیاری از چوب های دیگر در معرض تغییرات رطوبت منقبض یا منبسط نمی شود. انقباض و تورم کمتر به این معنی است که احتمال ایجاد ترک بر روی سطح چوب کمتر است. ترک ها تمایل به جذب و حفظ رطوبت دارند. رطوبت بیش از حد خطر آسیب حشرات و قارچ‌ها را افزایش می‌دهد. این به این دلیل است که حتی در مرطوب‌ترین آب و هوا متورم یا شکافته نمی‌شود، ماندگاری دارد. توصیه می شود که “اگر می خواهید رنگ طلایی روشن خود را میز چوبی ترمووود حفظ کند، به یک لایه روغن سالانه نیاز دارد. اکثر چوب ترمووود موجود از جنگل های پایدار تهیه می شوند.، اگرچه یک انتخاب درجه یک است، و بر اساس آن قیمت گذاری می شود. بافت زمانی که با آن کار می کنید. دو روش اساسی برای تفکر در مورد استفاده از چوب ترمووودوجود دارد. یکی استفاده از رنگ پایه روغن برای دادن درخشندگی کره ای زیبا به آن است. اشکال در اینجا این است که نیاز به نگهداری مداوم از طریق روغن کاری مجدد دارد. دیگری این است که آن را ناتمام رها کنید و بگذارید خاکستری شود زیرا UV خورشید رنگ را از بین می برد. این روش نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و شما به طبیعت اجازه می دهید کاری را که انجام می دهد انجام دهد. اینکه کدام روش را انتخاب می کنید صرفاً یک موضوع ترجیحی شخصی است. به هر یک از آنها! پس برای ساخت میز چوبی ترمووود بسته به انتخاب شما دارد.