نمای چوبی ترمووود در رستوران

نما در رستوران یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان آن را می‌بینند؛ بنابراین باید سعی کنید نمای رستوران ها را به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن دیزاین کنید. یکی از متریال‌های مورداستفاده و البته جذاب برای طراحی نمای ساختمان ترمووود مخصوصاً در رستوران‌ها چوب است. استفاده از انواع مختلف چوب مخصوصاً چوب ترمووود می‌تواند جذابیت خاصی به نمای داخلی و بیرونی رستوران شما بدهد. چوب به دلیل وجود حس طبیعت و زنده‌بودن در آن اگر در فضای داخلی رستوران استفاده شود می‌تواند حس خوبی را به مشتریان بدهد. با استفاده از چوب در نمای بیرونی رستوران می‌توانید جذابیت رستوران خود را چندبرابر کنید. شرکت رها چوب با پذیرش طراحی، دیزاین و اجرای انواع رستوران و کافی‌شاپ‌ها می‌تواند بهترین و مناسب‌تری طرح‌ها را طراحی و اجرا کند.

چوب در نمای خارجی رستوران

نمای خارجی همیشه مورد دید عموم مردم از مشتریان تا رهگذر ساده گرفته است. در طراحی نمای خارجی بیش از هر چیزی سلیقه کارفرما موردتوجه است. باید قبل از طراحی و اجرا دقیقاً بفهمید که کارفرما چه چیزی را مدنظر دارد. هنگامی که نظر و سلیقه کارفرما را مدنظر قرار می‌دهید و نواقص آن را برطرف می‌کنید می‌توانید به طرح های بسیار بی‌نقص و جذابی برسید. در هنگام طراحی و اجرای نمای خارجی رستوران، باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که طرح نمای بیرونی با طراحی دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد. این هماهنگی می‌تواند هارمونی جذابی به رستوران شما بدهد. در طراحی نمای بیرونی می‌توانید از دو یا چند نوع چوب استفاده کنید. از آن جایی که چوب با قرارگرفتن در شرایط آب‌ و هوایی مختلف واکنش نشان می‌دهد و ممکن است حالت و شکل اولیه خود را از دست بدهد. پس باید دقت داشته باشید که از هر نوع چوب در آب‌وهوای مناسب استفاده کنید. نفوذ رطوبت به برخی از چوب‌ها می‌تواند باعث تورم و در مواردی ترک‌خوردن چوب می‌شود. چوب باتوجه‌ به جذابیتی که دارد قطعاً در نمای بیرونی رستوران می‌تواند باعث جذب مشتریان زیادی شود.

نمای چوبی رستوران با ترمووود

هزینه ساخت نمای چوبی رستوران

هزینه ساخت نمای چوبی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال نوع چوبی که شما در نمای رستورانتان استفاده می‌کنید می‌تواند هزینه شما را بالا ببرد یا پایین بیاورد. میزان استفاده از چوب دیگر فاکتور مهم برای برآورد هزینه شما است که این فاکتور بستگی به نوع طراحی شما دارد. برای مثال در مواردی از طراحی نمای ساختمان شاید میزان استفاده از چوب زیاد نباشد و نمای چوبی تنها با استفاده از چند رگه چوب نشان داده شود. در مواردی دیگر ممکن است کل نمای رستوران به‌وسیله چوب پوشانده شود. به‌ هرحال هر چقدر میزان چوب استفاده شده در نمای شما بیشتر باشد مقدار هزینه‌هایتان نیز بالاتر می‌رود. شرکت رها چوب با استفاده از بهترین متریال می‌تواند بهترین خدمات را با پایین‌ترین قیمت به شما ارائه دهد. چوب‌های استفاده شده توسط تیم رها چوب بیشتر از نوع ترمووود است و کیفیت و گرید آن از بالاترین سطح ممکن برخوردار است. چوب ترمووود از دو نوع ایرانی و فنلاندی در تیم رها چوب موجود است که شما می‌توانید باتوجه‌به محل استفاده و جنس آن یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید. قیمت ترمووود به مترمربع محاسبه می‌شود و باتوجه‌به رنگ و جنس چوب می‌تواند متفاوت باشد. قیمت هر مترمربع چوب ترمووود از 600 هزار تومان شروع میشود و تا 700 هزار تومان ادامه دارد که برای دریافت قیمت دقیق با رها چوب تماس بگیرید.

ویژگی های طرح های نمای چوبی رستوران

جمع‌بندی

یکی از جذاب‌ترین و بهترین متریال‌هایی که می‌توانید در نمای داخلی و خارجی رستوران استفاده کنید چوب است. چوب به دلیل احساس طبیعی که به انسان می‌دهد می‌تواند مشتریان زیادی را جذب رستوران کند. بهترین نوع چوب برای استفاده در نمای رستوران ترمووود است. هزینه ساخت نمای چوبی برای رستوران بستگی به میزان چوب مصرفی و نوع چوب دارد. قیمت هر مترمربع چوب ترمووود از 600 هزار تومان تا 700 هزار تومان می باشد. شرکت رها چوب یکی از با سابقه ترین و بهترین شرکت‌های طراحی و اجرای نما و سازه‌های چوبی است که می¬تواند بهترین کیفیت را با پایین‌ترین قیمت ارائه دهد.