ترمووود تراس برای ساخت بالکن چوب

مطلب دیگری از ترمووود که بسیار حائز اهمیت میباشد ترمووود تراس میباشد.امروزه با اینکه ساختمان ها و آسمان خراش ها جای بسیار از خانه های ویلایی و قدیمی را گرفته اند، در خانه های حیاط دار میتوانستید مدت زمانی را در محوطه حیاط خانه بگذارنید. آب و هوای تازه ای استشمام کنید، اما با مدرن شدن زندگی و ساخت آسمان خراشها به گونه ای تراس ها جایگزین حیاط و یا وسیله جهت تهویه و تغییر آب و هوای درون خانه شده است.
در کل تراس یک محوطه باز بوده که از 2 و یا 3 طرف به هوای آزاد راه داشته که جهت هوا خوری و یا تبدیل کردن هوای داخل اتاق های مورد استفاده قرار میگیرد. حال این تراس ها میتواند وسعت و پهنای بسیار زیادی داشته باشد. به طوری که از یک محوطه ساخته شده باشد که قابلیت انتقال وسایل راحتی مانند تلویزیون، یخچال و مبلمان فرش و بسیاری از وسایل راحتی و مورد نیاز را در آن جا داد و یا در حد محوطه بسیار کوچکی باشد که هنگام باز کردن در آن، آب و هوا داخل منزل تهویه شود. انتخاب ترموود برای تراس یکی از بهترین گزینه هاست که در ادامه به آن میپردازیم:

ترمووود تراس

یک مکان ممتاز برای لذت بردن در بیرون فضای خانه و به خصوص در فصل بهار، تراس است که مکانی را ایجاد میکند که به باغ، استخر و یا یه سادگی به بالکن باز می شود. مواد بسیاری برای ساخت آن در دسترس است. مانند سنگ، کاشی، بتن، چمن مصنوعی و چوب ترمو.

هر کدام از این مزایا ذارای مزایا و یا معایبی هستند که در این مقاله به بررسی ترمووود تراس میپردازیم:

انتخاب ترمووود برای ساخت تراس بیش از همه انتخاب یک متریال گرم، زیست محیطی، با دوام و آسان برای کار کردن با آن است. انتخاب ترمووود مناسب تراس با پوشش مناسب با توجه به قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا رطوبت بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان مثال معیار های مختلفی میبایست در نظر گرفته شود:

از جمله بودجه شما، نوع و ابعاد ترمووود مورد نظر، ظاهر آن، ویژگی های آن و همچنین طبقه بندی ترمووود.

برای مثال در انتخاب ترموود کف در تراس، میبایست حتما از ترموود های با ضخامت بالای 26 میل ویا تایل ترمووود استفاده شود که بتواند در برابر هوای بد و رطوبت مقاومت کند، چوب های نرم که ترمووود شده اند بسیار با صرفه اقتصادی هستند اما با توجه به سلیقه مشتری، چوب های سخت و گران تر هم وجود دارند مانند ترموود اش یا همان زبان گنجشک.

تایل ترموود یک نوع از ترمووود است که به راحتی هر چه تمام تر میتوان آن را از هر ترمووودی ساخت و به کار گرفت و از قابلیت های دیگر تایل ترموود تراس میتوان به ابعاد و اندازه آن اشاره کرد که در هر سایزی با قالب های پلاستیکی قابل تعویض و بازیافت قابل انجام است.

برای کمک به اتخاب شما برای ترموود تراس، میبایست در ابتدا هدف از کاربرد آن که مثلا در مبلمان داخلی، فضای باز تراس، کفپوش، مبلمان باغی و یا غیره است در ابتدا مشخص شود. تفاوت بین طبقات کلاسی ترمووود به تفاوت آنها در معرض قرار گرفتن محیط مرتبط است. که میتواند ترمووود را توسط عوامل بیولوژیکی تجزیه پذیر کند.

دکوراسیون خلاقانه بالکن با ترمووود تراس

شلوغی و ازدحام جمعیت این روزها باعث شده تا برخورداری از فضایی هرچند کوچک در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی، بسیار مورد توجه و اهمیت قرار گیرد. یکی از این اماکن که می‌توان آن را به محیطی دلنشین و البته کاربردی تبدیل کرد، تراس است.

تراس ها اغلب مناطق برای استراحت هستند، به نوعی یک فضایی باز مشرف به طبیعت که خارج از فضای داخلی ساختمان است و به راحتی قابل دسترسی است. صبح یا عصر، تراس اولین گزینه برای کسانی است که می خواهند در هوای تازه تنفس بکشند و از فضای صمیمی با صرف یک فنجان چای یا قهوه لذت ببرند و از آنجا که ما همیشه در مورد هماهنگی با طبیعت صحبت می کنیم، تراس های ترمووودی می توانند گزینه ی مناسبی برای رسیدن به این هدف باشند.
چه بخواهیم در مورد کل فضای بالکن صحبت کنیم و چه از وسایل و لوازم چوبی که ظاهر کل فضا را تغییر می دهد، یک بالکن ترمووودی می تواند جلوه ای از طبیعت باشد.

حتی اگر در یک آپارتمان با بالکن کوچک زندگی کنید، اگر آن را با ترمووود طراحی کنید،تراس شما می تواند جلوه زیبا تری پیدا کند و فضای بالکن شما ناگهان با رنگ و گرما روشن می شود این گونه می توان در پایان یک روز شلوغ به فضای دلخواه و آرامش بخش خود برسیم.

محیط‌هایی مانند: روف گاردن یا بام سبز، تراس گاردن و همینطور ترمووود محوطه سازی بخشی از حیاط آپارتمان در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است. این امر نشان دهنده این مسئله است که مالکان به داشتن محیط‌ های این چنینی توجه ویژه‌ای داشته و استفاده از این اماکن را ترجیح می‌دهند. دکوراسیون بالکن نیز در اصل گسترش فضای داخلی است و همچنین فضایی ارتباطی بین محیط داخلی و خارجی در منزل است.
با بهبود مستمر کیفیت زندگی، نیازهای مردم برای طراحی منازل بیش از پیش تغییر یافته و دکوراسیون تراس به تدریج به بخشی از دکوراسیون داخلی تبدیل شده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بالکن نزدیک‌ترین فضا به طبیعت و محیط بیرونی در ساختمان است. مردم قبلاً بالکن را با انباری، اتاق خدمات و اتاق خشک کن یکی می‌دانستند.

با بهبود اقتصاد و محیط زندگی مردم، دکوراسیون بالکن این مکان را به فضایی ویژه برای تماس با خورشید، تنفس طبیعت و لذت بردن از زندگی تبدیل می‌کند. اکنون تغییر بالکن نیز با کاربرد متریال‌های نوین مانند ترمووود تراس بسیار رایج شده است.

ساخت نرده برای ایمن سازی در دکوراسیون ترمووود تراس

اجرای نرده ترموودی با پروفیل چوب دارای 5 مدل اصلی بوده که طبق نظر کارفرما قابل اجرست. اما این امکان فراهم است که شما مدلی از نرده را در نظر بگیرید که علاوه‌ بر بحث حفاظتی، بتوانید مکانی مناسب برای پرورش گیاهان و گل‌های تزئینی مورد علاقه داشته باشید. بنابراین می‌توانید از فلاور باکس ترمووودی برای این منظور استفاده کنید.
فلاورباکس چوبی یکی از عناصر قابل ساخت با چوب ترمووود است که می‌توانید نه تنها گل‌های تزئینی که درختچه‌های سرسبز را درون آن پرورش دهید. اگر به تراس سبز علاقه دارید، قطعا این فلاورباکس‌ها انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. زیرا می‌توانید آنها را در ابعاد و اعماق متفاوت سفارش دهید. این گلدان‌ها را هم می‌توان به عنوان نرده و برای ایمن سازی استفاده کرد، هم می‌توان آنها را طوری طراحی کرد که بر روی نرده قرار گیرند.
اصولا بالکن‌های که ابعاد کوچکی دارند و فضای کافی برای مانور و استفاده عناصر متعدد ندارند، از این گلدان‌ها به عنوان نرده و برای ایمن سازی استفاده می‌کنند. تا هم به بهترین شکل بالکن را ایمن کرده باشند و هم فضایی برای پرورش گیاهان مورد علاقه داشته باشند. داخل فلاورباکس دارای بدنه اصلی بوده و روی آن با پروفیل چوب ترمووود طراحی و اجرا شده است.

پوشش سقف در دکوراسیون بالکن و یا تراس

دکوراسیون سقف بالکن یکی از قسمت‌های مهم دکوراسیون این محیط به شمار می‌آید. این مهم است که چه نوع متریالی را انتخاب می‌کنید. به مواردی مانند: رطوبت، کپک و مقاومت در برابر ترک توجه کنید. اگر سقف کاذب چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب ترمووود رهاچوب را در نظر دارید، قطعا انتخابی مناسب انجام داده‌اید. مهم‌ترین کارکرد سقف بالکن عایق رطوبتی و حرارتی است. برای مصالح سقف بالکن، استفاده از پروفیل چوب ترمو انتخاب خوبی است، زیرا احتمال هوازدگی سقف بالکن بیشتر از فضای داخلی است.
این متریال دارای ویژگی‌های مقاومتی در برابر: شعله، وزن سبک، تغییر شکل آسان، ضد آب و ضد آتش، ضد حشرات، غیر سمی، آسیب و پوسیدگی، بادوام و غیره است. چوب ترمووود نه تنها از نظر مقاومت در برابر آب مقاوم است، بلکه از نظر مقاومت در برابر رطوبت نیز ایده‌آل است. به این ترتیب می‌توان این مشکل را حل کرد. زیرا همانطور که می‌دانید چوب سنتی پس از برخورد با آب به راحتی دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی می‌شود.
پوشش چوب ترمووود قابل اجرا برای سقف دارای رنگبندی متنوع است. که برای تمامی محصولات چوب ترمووود صدق می‌کند. از لحاظ ظاهری دارای بافت چوب طبیعی بوده اما از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی از مقاومت و کیفیت قرار دارد. بنابراین این اطمینان برای شما وجود دارد که در صورت بارش باران و ریزش آب از طبقات بالا، سقف کاذب شما آسیب نخواهد دید.

گزینه‌های سقف کاذب برای دکوراسیون بالکن

از ویژگی‌های اصلی سقف چوب با ترمووود، می‌توان به دسترسی آسان به تاسیسات و سیم کشی، همینطور نورپردازی آن اشاره نمود. سقف کاذب چوب ترمووود برای تراس در مدل‌های سقف گریلیوم و سقف لوور همینطور طراحی ساده قابل اجرا خواهد بود.

اول سقف گریلیوم

سقف گریلیوم با اجرای الوارهای چوب ترمو به صورت مشبک یا مربعی اجرا می‌شود. بیشتر برای بالکن با متراژ بالا کاربرد داشته و همچون سایر سقف‌های کاذب چوب دسترسی به تاسیسات و نورپردازی آن راحت و اسان است.

دوم سقف لوور

این نوع سقف چوبی با قرار گرفتن الوارهای چوب ترمووود به صورت طولی در کنار یکدیگر اجرا می‌شود که یکی از رایج‌ترین نوع سقف به شمار می‌آید. همچون این نوع مدل نیز امکان دسترسی به تاسیسات و نورپردازی را فراهم نموده است.

نیمکت، صندلی و میزهای چوبی ترمووود تراس

دانستن برخی نکات درباره ی مبلمان چوبی و نکات دکوراسیون برای داشتن یک بالکن با ظاهری زیبا و طبیعی ضروری است. به عنوان مثال، بالکن شما با یک کاناپه کوچک و چوبی L شکل ظاهری طبیعی پیدا می کند. قرار دادن چند گلدان کوچک چوبی روی نرده ها نیز ایده خوبی است.
همه مبلمان باید توانایی محافظت در برابر نور خورشید و آب و هوای مرطوب را داشته باشند. مبلمان تاشو ی چوبی و کم جا نیز گزینه ی بسیار مناسبی برای بالکن های کوچک می باشد.

قفسه های چوبی برای تراس

طراحی بالکن با گیاهان معمولاً بهتر از یک بالکن معمولی به نظر می رسد. جمع شدن تعداد زیادی از گیاهان و سایر اشیا دکوراتیو ممکن است باعث نامرتبی فضا شود.
برای جلوگیری از آشفتگی، می توانید از قفسه ها و گلدان ها ی چوبی استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا بالکن خود را مرتب کنید.این وسایل چوبی، ظاهری مرتب و طبیعی در بالکن شما فراهم می کنند. علاوه بر این، استفاده از دیوار باعث صرفه جویی در فضای بالکن شما می شود.

ترمووود تراس و بالکن چوبی

رها چوب معتبر ترین مجموعه فروش ترمووود تراس

گروه ساختمانی رها با بیش از 20 سال سابقه تجربه طراحی، نظارت و اجرا در زمینه مهندسی ساختمان علی الخصوص ترموود تراس به عنوان یکی از شرکت های پیشگام بر اساس استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته است. این مجموعه در گذشته و با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر ترمووودی جهان به ویژه کشور فنلاند از جمله لوناوود بیشترین حجم واردات و فروش و اجرای این محصول را در سطح کشور داشته است و در حال حاضر آماده ارائه و فروش انواع ترموود تراس با چوب های ضد حریق به شما مشتریان عزیز میباشد و لذا بدینوسیله آمادگی خود را جهت بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات فنی و اجرایی در جلسات مشترک با شما کارفرمای محترم اعلام میداریم. با رها چوب آسوده خرید کنید.