چوب ترمووود در تی‌ وی روم

ایده استفاده از چوب برای پشت تلویزیون و تی‌وی روم برای بیشتر افراد زیبا است. انواع مختلف متریال را می‌توان در تی‌وی روم استفاده کرد. چوب ترمووود یکی از بهترین و زیباترین متریال برای استفاده در تی‌وی روم است. شما می‌توانید با استفاده از چوب صفحات مشبک زیبایی را در پشت تلویزیون خود طراحی کنید. دیگر استفاده از چوب این است که در‌کنار تلویزیون قفسه‌های چوبی برای جای‌گذاری انواع وسایل تزیینی و کتاب درست کنید.
چوب ترمووود به‌طور معمول از پر‌استفاده‌ترین چوب در طراحی و اجرای تی‌وی روم است. شما می‌توانید با طراحی دیوار تی‌وی روم و آویز کردن تلویزیون بر روی دیوار هم فضای داخلی اتاق را زیبا کنید هم با حذف تلویزیون و زیر‌تلویزیون بر روی زمین فضای بسیار زیادی را به اتاق اضافه کنید. شرکت رها چوب با داشتن سابقه بالای 20 سال در طراحی و اجرای انواع تی‌وی روم، آماده اجرای انواع تی‌وی روم چوبی با چوب درجه یک ترمووود است. شما می‌توانید در رها چوب با پرداخت کمترین هزینه بهترین و زیباترین تی‌وی روم را در‌اختیار داشته باشد.

نوع چوب مناسب برای تی‌وی روم

تی‌وی روم به دلیل اینکه بر خلاف نماهای بیرونی در‌معرض برف‌ و باران و همچنین هوای سرد نمی‌باشد، می‌توانید از هر نوع چوبی که خواستید استفاده کنید. اما اغلب برای این کار از چوب ترمووود و ترمووال استفاده می‌شود. این چوب به دلیل داشتن ظاهری زیبا و همچنین دوام و پایداری زیاد نسبت به دیگر نوع‌های چوب طرفداران قابل‌توجهی در میان انواع مختلف چوب دارد. دیگر مزیت چوب ترمووود این است که سطح آن به‌طور کامل صاف و یکدست است که برای تمیزکاری کار را بسیار راحت می‌کند.
مقاومت زیاد نقطه قوت دیگر چوب ترمووود است. به‌دلیل اینکه از بیشتر فضای تی‌وی روم برای قفسه‌بندی و جای‌گذاری وسایل استفاده می‌شود. باید نوع چوب مصرفی از مقاومت کافی برای تحمل وزن کتاب و وسایل تزیینی برخوردار باشد. چوب ترمووود باتوجه‌ به رنگ ترمووود خاص و زیبایی که دارد می‌تواند فضای تی‌وی روم شما را بسیار زیبا کند و دکوراسیون داخلی متفاوتی به شما بدهد. طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی مناسب با فضا و طراحی تی‌وی روم جذاب برعهده تیم رها چوب قرار دارد. این شرکت باتوجه به داشتن افراد متخصص و باسلیقه، به شما این اطمینان را می‌دهد که بهترین طراحی و اجرا را در اختیار شما بگذارد.

رنگ چوب تی‌وی روم

شما با‌ استفاده از چوب می‌توانید رنگ‌های متنوعی به فضای پشت تلویزیون خود بدهید. زیباترین و پر‌طرفدارترین رنگ برای تی‌وی روم همان رنگ قهوه‌ای سوخته است. این رنگ به‌دلیل داشتن اصالت اصلی چوب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. چوب ترمووود می‌تواند همان رنگ اصلی چوب را به شما بدهد. شایان‌ذکر است که در طراحی تی‌وی روم می‌توانید چوب را با متریال‌های دیگر مانند سنگ ترکیب کرد. این ترکیب متریال می‌تواند هم جذابیت کار را بالا ببرد هم با تناقض رنگ چوب و سنگ رنگ هرکدام بیشتر مشخص می‌شود. استفاده از چوب قهوه‌ای و سنگ سفید یا خاکستری می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌‌ای به فضای تی‌وی روم ما بدهد. استفاده از سنگ روشن مانند سفید در کنار چوب می‌تواند نوردهی بسیار زیادی به فضای اتاق و خانه بدهد. در پشت چوب می‌توانید فضای خالی ایجاد کنید و در آن فضا نور مخفی قرار بدهید. تابش نور مخفی به رنگ‌های مختلف می‌تواند جذابیت خیره‌کننده‌ای به فضای تی‌وی روم بدهد. در مواردی این نورها می‌توانند به روشنایی و نوردهی خانه کمک کنند.
یکی از طرح‌های جذاب برای تی‌وی روم استفاده هم‌زمان از چند نوع چوب است. این ترکیب چند نوع چوب می‌تواند با اختلاف رنگی که ایجاد می‌کند فضای بسیار جذابی را برای ما درست کند. استفاده از چوب‌هایی با رنگ تیره و روشن در کنار هم فضای جذابی ایجاد می‌کند. از چوب‌هایی ترمووود و آشت برای ترکیب رنگ زیبا در تی‌وی روم می‌توانید استفاده کنید. اگر فضای دیوار بزرگی دارید پیشنهاد می‌شود که از چوب یک‌رنگ، ترجیحا چوب ترمووود برای کل فضا یک دیوار چوبی کامل بسازید. این دیوار می‌تواند در بعضی قسمت‌ها مشبک و در بعضی دیگر به‌صورت صاف باشد. در دکوراسیون داخلی این دیوار چوبی بزرگ فضای تی‌وی روم را بسیار بزرگ‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد

فروش و اجرای نمای چوبی پشت تلویزیون

هزینه ساخت تی‌وی روم چوبی

هزینه یک تی‌وی روم به موارد زیادی بستگی دارد که باید بررسی شود؛ برای مثال هر چقدر دیوار پشت تلویزیون شما بزرگ‌تر باشد؛ بدون‌شک چوب بیشتری استفاده می‌کنید و هزینه بیشتری نیز دارد. مورد دیگر نوع طراحی شماست، اگر طراحی ساده و مینیمال داشته باشید هزینه پایین می‌آید؛ اما اگر طراحی با جزئیات بالا داشته باشید باید هزینه بیشتری صرف کنید. مورد بعدی نوع چوب مصرفی است. اگر چوب‌هایی با جنس مرغوب و خارجی استفاده کنید باید هزینه بیشتری نسبت به چوب‌های ایرانی و با گرید متوسط پرداخت کنید. شرکت رها چوب به شما اطمینان می‌دهد که چه از لحظات قیمت ترمووود و چه از لحاظ کیفیت بهترین تی‌وی روم را برای شما می‌سازد. هزینه طراحی اجرا و حتی چوب در رها چوب پایین‌تر از هرجایی است؛ این‌درحالی‌است که کیفیت بهتری نسبت دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات چوبی دارند.