طراحی و تولید ترمووود درب پارکینگ توسط رهاوود

ترمووود یکی از جدیدترین متریال های طراحی است. این متریال بر پایه چوب بوده و به لحاظ ماهیت نوعی چوب فرآوری شده است. ترمو کردن یا فرآوری کردن چوب به معنی این است که چوب در دمای نسبتا بالایی خشک می شود و رطوبت آن خارج شده و مقاوم خواهد شد. در حقیقت در این نوع فرآوری از عنصر دما استفاده می شود.

با انجام این کار هم زیبایی عنصر چوب دو چندان می شود و هم چوب خیس و دارای مقادیری از آب به متریالی سخت، محکم و با دوام تبدیل خواهد شد. تایل ترمووود قابل استفاده در بخش های مختلف و متنوعی از طراحی و دکوراسیون خارجی ساختمان است و ترمووود درب پارکینگ یکی از این بخش هاست. امروزه از ترمووود به صورت متعدد در دیزاین و طراحی خارجی ساختمان ها استفاده می شود و ترمووود به یک ترند در طراحی تبدیل شده است.

رهاوود مجموعه ای با تجربه در زمینه متریال های چوبی است که ترمووود درب پارکینگ یکی از محصولات این شرکت محسوب می شود. رهاووود با تولید ترمووود درب پارکینگ با کیفیت، زیبا و مطمئن این متریال بی نظیر را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. شما می توانید ترمووود درب پارکینگ را در ابعاد و نوع دلخواه خود به راحتی و با قیمتی مناسب از رهاوود سفارش دهید.

ترمووود درب پارکینگ_رهاوود

رهاوود مجری انواع ترموود های مخصوص پارکینگ

ترمووود متریالی بر پایه چوب است و به همین دلیل نیازمند ظرافت هم در طراحی و تولید و هم در اجرا است. چوب ماده ای حساس است که اجرای اصولی و دقیق آن اهمیت زیادی هم در زیبایی و جلوه پروژه نهایی و هم در دوام و استحکام بخش اجرا شده دارد. اجرای اصولی ترمووود درب پارکینگ نیاز به تخصص و تجربه دارد.

رهاوود علاوه بر طراحی و تولید ترموود درب پارکینگ با کیفیت و زیبا، خدمات اجرای این ترمووود ها را نیز انجام می دهد. شما می توانید پس از خرید ترمووود های مخصوص پارکینگ از رهاوود هم از خدمات نصب و اجرای این متریال بهره مند شوید و هم از درستی انجام کار و از زیبایی پروژه نهایی آسوده خاطر و مطمئن باشید.

ویژگی های لازمی که باید ترموود درب پارکینگ داشته باشد!

ترمووود درب پارکینگ در نهایت قرار است به عنوان درب پارکینگ استفاده شود و این متریال یک متریال تزئینی نیست، به همین دلیل همه ویژگی هایی که یک درب معمولی دارد را نیز باید دارا باشد. ویژگی هایی کلیدی و اساسی نظیر دوام و استحکام بالا، نفوذناپذیری در برابر ذرات و همچنین حشرات، عایق بودن در برابر دما و سایر ویژگی های ساختمانی درب های پارکینگ از جمله ویژگی های لازم برای یک ترمووود درب پارکینگ ایده آل است.

چوبی بودن ترمووود چند مورد دیگر را نیز به این لیست اضافه می کند. ترمووود درب پارکینگ باید به شکلی اصولی ساخته شود تا تمام نقاط ضعف چوب معمولی را حذف کند. دوام پایین، امکان نفوذ حشرات، طول عمر کم، عایق نبودن و سایر نکات منفی که چوب در حالت عادی دارد در ترمووود درب پارکینگ ایده آل وجود ندارد.

دوام و ثبات در ابعاد و نگهداری آسان در طولانی مدت

یکی از مسائلی که ممکن است هر متریالی با آن مواجه شود و متریال ها مناسب و ایده آل این مشکل را ندارند، مسئله دوام در طول زمان است. عنصری که قرار است به عنوان درب پارکینگ یا سایر بخش های طراحی خارجی ساختمان استفاده شود باید قادر به تحمل شرایط سخت آن هم به مدت طولانی باشد. برخی از متریال های نامرغوب یا بی کیفیت پس از مدتی دچار تغییر در ابعاد، بیشتر شدن نفوذ پذیری، افت خواص عایق بودن و غیره می شوند.

ترمووود درب پارکینگ رها وود به شکلی ساخته شده است تا در برابر همه این موارد مقاوم باشد. این ترمووود ها دوام بسیار بالایی دارند و در زمان های بسیار طولانی نیز دوام و ثبات ابعاد خود را حفظ می کنند. نگهداری از این متریال کاملا آسان است و در صورت قرار داده شدن در هر شرایط محیطی کاملا مقاوم، مطمئن و مستحکم باقی می ماند.

عایق در برابر در دما و تابش مستقیم نور خورشید

عوامل محیطی نظیر دما، تابش خورشید، بارش برف و باران، نفوذ ذرات و حشرات و سایر موارد این چنینی قابل کنترل نیستند و ترمووود درب پارکینگ ایده آل باید در برابر این موارد کاملا مقاوم و عایق باشد. فناوری تولید ترمووود به شکلی است که چوب را کاملا محکم و مقاوم می کند و چوب ترمو شده در برابر نفوذ هر نوع انرژی یا ماده ای کاملا مقاوم است.

ترمووود درب پارکینگ به این ترتیب فضایی بسته، ایمن و کاملا مطمئنن را برای پارکینگ شما به ارمغان می آورد. همچنین جلوه ای بی نهایت زیبا به ساختمان شما می بخشد که مطابق با ترند های طراحی روز دنیا است.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

ویژگی هایی کلیدی و اساسی نظیر دوام و استحکام بالا، نفوذناپذیری در برابر ذرات و همچنین حشرات، عایق بودن در برابر دما و سایر ویژگی های ساختمانی درب های پارکینگ از جمله ویژگی های لازم برای یک ترمووود درب پارکینگ ایده آل است.