محصولات ترمووود در نمای ساختمان

نمای ساختمان ترمووود به نوعی از روکش چوبی خارجی اطلاق می شود که برای افزایش دوام، پایداری و مقاومت در برابر پوسیدگی، تحت یک فرآیند اصلاح حرارتی قرار گرفته است. معمولاً از گونه‌های چوب نرم مانند کاج یا صنوبر ساخته می‌شود که در غیاب اکسیژن تا دمای بالا گرم شده‌اند.
نمای ترموود ساختمان، یک ماده منحصر به فرد دنج و با بافت زیبا است که حامل پیام زیبایی شناختی قوی است. رها چوب طیف گسترده ای از تخته های روکش چوبی را با انواع پروفیل ها و پوشش های سطحی ارائه می دهد.
ترمووود یک مصالح ساختمانی همه کاره است که می تواند برای تزئین نماهای ساختمان و ایجاد آرامش در داخل خانه استفاده شود. ظریف، چشم نواز، و کاربردی است، اما حتی در شرایط سخت آب و هوایی مقاوم در برابر آب و هوا است. انتخاب ما از محصولات روکش داخلی و خارجی شامل مواد پردازش شده طبیعی و تخته های دوستدار طبیعت است که با رنگ های پایه آب و روغن پوشانده شده اند. تخته‌های روکش چوبی ما تحت اصلاح حرارتی قرار می‌گیرند، که به آنها دوام بی‌رقیب و پایداری ابعادی می‌دهد که تا قسمت اصلی آن ادامه دارد. فرآیند اصلاح حرارتی فقط از گرما و بخار استفاده می کند و محصولات ما را به جایگزینی سازگار با محیط زیست برای چوب های سخت گرمسیری و عملیات شیمیایی تبدیل می کند.

مصرف محصولات ترمووود در نما

سئوالات رایج درباره محصولات ترمووود در نما

چرا نمای ترمووود را انتخاب کنید؟

قرن هاست که مشخص شده است که سوزاندن سطح چوب در آتش،باعث دوام بیشتر آن در استفاده بیرونی می شود.
در طی فرآیند عملیات حرارتی، رنگ چوب تیره می شود، در شرایط تغییر رطوبت نسبت به چوب معمولی پایدارتر می شود و خواص عایق حرارتی آن بهبود می یابد. فرآیند ترموود همچنین چوب را در برابر پوسیدگی مقاوم می کند. به همین دلیل به راحتی می توان از آن در نمای ترمووود ساختمان استفاده کرد.
بنابراین، ThermoWood “D” در صورت نصب مطابق با توصیه های سازنده، عمر مفید 30 ساله را ارائه می دهد.

آیا نمای ترمووود نیاز به محافظت دارد؟

اگرچه طول عمر ThermoWood ‘D’ محافظت نشده در محیط‌های بهینه می‌تواند تا 30 سال برسد، با اعمال یک پوشش سطحی، اگر در ابتدا اعمال شود و به طور دوره‌ای نگهداری شود، می‌توانید به 60+ سال برسید.با این حال، از آنجایی که نمای ترمووود نسبت به چوب معمولی نرخ جذب آب کمتری دارد، رها چوب از یک فرمول ویژه سازگار شده از رنگ رها چوب – به نام رنگ نمای ترمووود- استفاده می کند که به طور خاص برای استفاده در چوب های عملیات حرارتی شده توسعه داده شده است.

خدمات پوشش کارخانه

نمای ترمووود ThermoWood ‘D’ از رها چوب را می توان با روکش کارخانه تهیه کرد که امکان نصب آن را در هر زمان از سال بدون توجه به آب و هوا یا دما فراهم می کند.

آیا ترمووود به صورت پایدار تامین می شود؟

الوار مورد استفاده برای تولید نمای ترمووود رها چوب از جنگل های به خوبی مدیریت شده و پایدار تهیه می شود .

چرا نمای ترمووود رها چوب را انتخاب کنید؟

رها چوب طیف گسترده ای از پروفیل های روکش ThermoWood ‘D’ را در اختیار دارد. چوب به دقت انتخاب شده است تا اطمینان حاصل شود که با بالاترین استانداردهای کیفیت با رقابتی ترین قیمت ها(قیمت ترمووود) مطابقت دارد.

بهینه سازی مصرف محصولات ترمووود در نما

چون در تولید چوب نمای ترمووود ساختمان فقط از بخار آب و گرما استفاده میشود، محصولات ترمووود نسبت به دیگر پوششها ارزانتر بوده و همچنین برای سلامتی مناسب هستند چون از هیچ ماده شیمیائی و خطرناکی استفاده نمیشود. درواقع به همین دلیل است که خرده چوبهای تولید شده در این فرایند قابلیت بازیافت، کمپوست, سوزاندن و دور ریختن بی خطر را دارند. حتی در مواقع رنگ آمیزی و پولیش کاری، مصرف محصولات ترمووود چوب نما به دلیل ثابت بودن ساختار درونی شان در مقایسه با الوار معمولی تطبیق پذیری بهتری با رنگها و واکس ها و پولیشها از خود نشان میدهند. البته، برای جلوگیری از بروز رنگ نقره ای در سطوح ترمو, استفاده از پوششهای محافظ یو وی توصیه میشود.

نمای ترمووود رها چوب

نمای ترمووود رها چوب، یک راه حل اکولوژیکی و بدون مواد شیمیایی برای روکش و نماهای خارجی است. طیف محصولات تخته های روکش گسترده ای را ارائه می دهد که با تکنولوژی لمینیت چسب تولید شده اند. ترمووود به چوب نرم اجازه می دهد تا در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب با موفقیت استفاده شود. روکش های بیرونی بدون رزین و مقاوم در برابر پوسیدگی هستند.

D درThermo-D مخفف دوام است. در کنار ظاهر، دوام بیولوژیکی یک ویژگی کلیدی در کاربردهای نهایی محصولات در این کلاس درمانی است. تورم مماسی و جمع شدگی ناشی از رطوبت کم است. به لطف فرآیند اصلاح حرارتی طبیعی و چسباندن، رها چوب می‌تواند تخته‌های نمای ترمووود با عرض ۲۱۰ میلی‌متر، عایق صدا، بادوام با ثبات ابعادی فوق‌العاده تولید کند.به دلیل دمای بالای فرآیند ترمووود، رزین از چوب جدا می شود. این امر کیفیت بصری بالایی را برای روکش‌های بدون پوشش و روکش‌شده Thermo-D تضمین می‌کند. رنگ چوب تحت تأثیر دما و زمان درمان قرار می گیرد – هر چه دما بالاتر باشد ظاهر تیره تر است. مانند همه چوب های نرم، واریانس ها رخ می دهد و به دلیل چگالی های مختلف است. هنگامی که محصول در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، به رنگ خاکستری نقره ای زیبا در می آید مگر اینکه توسط یک محافظ سطحی رنگدانه ای محافظت شوند. شما می توانید همین حالا با کارشناسان ما جهت انجام مشاوره و استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید.