نرده ترمووود

نرده ترمووود نوعی نرده چوبی است که از چوب اصلاح شده حرارتی یا همان ترموود ساخته شده است. با قرار دادن چوب نرم با منبع پایدار، معمولاً کاج یا صنوبر، در یک فرآیند عملیات حرارتی کنترل شده تولید می‌شود. این اصلاح حرارتی دوام، پایداری و مقاومت چوب را در برابر پوسیدگی افزایش می‌دهد و آن را به انتخابی عالی برای کاربردهای بیرونی مانند نرده‌سازی تبدیل می‌کند.
یکی از مزایای اصلی نرده ترمووود، افزایش پایداری ابعادی آن است. عملیات حرارتی توانایی چوب برای جذب و رهاسازی رطوبت را کاهش می‌دهد و آن را کمتر در معرض تاب خوردگی، چروکیدگی یا تورم قرار می‌دهد. این پایداری تضمین می کند که حصار شکل و یکپارچگی ساختاری خود را حتی در شرایط آب و هوایی متغیر حفظ می کند.
نرده چوب ترمووود همچنین مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، حشرات و حملات قارچی نشان می دهد. فرآیند اصلاح حرارتی ترکیب شیمیایی چوب را تغییر می دهد و حساسیت آن را به تخریب بیولوژیکی کاهش می دهد. این ویژگی به طور قابل توجهی طول عمر نرده ترمووود را افزایش می دهد و نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر و تعویض را کاهش می دهد.
نرده های ترموود معاصر و ساخته شده از ترموود با کیفیت، یک محصول پیشرو در بازار ساخت‌ و ساز مدرن است. این یکی از بهترین مصالح ساختمانی طبیعی است که برای پروژه های پایدار ایده آل است. چوب ترمووود، الوارهای حرارتی (بدون مواد شیمیایی) هستند. به دلیل نحوه گرم شدن، چوب در هر شرایط آب و هوایی بادوام می شود و تغییر شکل نمی دهد، تاب نمی خورد، پوسیده نمی شود یا تغییر رنگ نمی دهد. تثبیت مخفی را می توان به راحتی روی ترمووود استفاده کرد. هیچ درمان برای این چوب مورد نیاز نیست، با این حال برخی ممکن است در صورت تمایل مقداری لکه یا روغن اعمال کنند.

پروفیل نرده ترمووود

مزایای استفاده از نرده چوبی ترمووود

چوب ترمووود نسبت به نرده چوبی سنتی مزایای زیادی برای ساخت نرده دارد. بزرگترین مزیت این است که چقدر دوام خواهد داشت. نرده ترمووود حداقل دو برابر نرده های چوبی سنتی عمر می کنند. این بدان معنی است که تا زمانی که نخواهید نرده خود را تغییر دهید، مجبور نخواهید بود که ظاهر یا سبک آن را تغییر دهید، که می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از ترمووود برای نرده شما این است که به دلیل شرایط آب و هوایی مانند باران و برف هرگز مانند نرده های چوبی سنتی در طول زمان پوسیده یا ترک نمی خورد. ترمووود دارای یک درزگیر ضد آب است که در طول تولید مستقیماً روی آن اعمال می شود تا آب نتواند به درون خود دانه ترموود نفوذ کند و مانند محصولات چوبی معمولی شروع به پوسیدگی از داخل کند.
نرده ترمووود در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی ارائه می‌شوند که به صاحبان خانه این امکان را می‌دهند که یکی را انتخاب کنند که زیبایی شناسی ملک آنها را تکمیل کند. عرض و فاصله نوارها و همچنین ارتفاع و رنگ کلی را می توان مطابق با ترجیحات فردی تنظیم کرد.
این نرده ترمووود، مزایای متعددی از جمله حفظ حریم خصوصی، امنیت و ظاهری شیک را ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند به کاهش سر و صدا و باد کمک کنند و فضاهای بیرون را لذت بخش تر کنند.

چرا عناصر نرده ترمووود را انتخاب کنیم؟

زیبایی طبیعی، جذابیت بی انتها

عناصر نرده ترمووود از چوب نرم با منبع پایدار ساخته می شوند که تحت یک فرآیند عملیات حرارتی تخصصی قرار می گیرند. این فرآیند زیبایی طبیعی چوب را افزایش می‌دهد و رنگی غنی و گرم به آن می‌دهد که ظرافتی جاودانه را به هر فضای بیرونی می‌افزاید.

دوام استثنایی

ترمووود به دلیل مقاومت در برابر پوسیدگی، قارچ ها و حشرات مشهور است. با انتخاب عناصر حصار ترمووود، شما روی یک راه حل نرده ای سرمایه گذاری می کنید که در مقابل آزمون زمان مقاومت کند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد و یکپارچگی ساختاری خود را حفظ کند.

دوستدار محیط زیست

عناصر حصار ترمووود ما از جنگل‌هایی با مدیریت مسئولانه تهیه می‌شوند و حداقل تأثیر را بر محیط‌زیست تضمین می‌کنند. با انتخاب نرده ترمووود، به شیوه های جنگلداری پایدار کمک می کنید و زندگی دوستدار محیط زیست را ترویج می کنید.

گزینه های طراحی همه کاره

با نرده ترمووود، امکانات طراحی بی پایان است. چه یک حصار سنتی، یک طراحی شیک افقی و یا ترکیبی از هر دو را تصور کنید، صنعتگران ماهر می توانند هر طرحی را به ثمر برسانند. ما در خیاطی عناصر نرده ترمووود برای مطابقت با سبک معماری و سلیقه شخصی شما تخصص داریم و یکپارچگی یکپارچه با ملک شما را تضمین می کنیم.

نصب آسان

المان های نرده ترمووود برای نصب آسان و کارآمد طراحی شده اند. گزینه های طراحی نوآورانه ای را که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند کاوش کنید. عناصر نرده ترمووود را می توان با ویژگی هایی مانند سطوح خود تمیز شونده و ساختارهای با حداقل اتصالات طراحی کرد که تلاش لازم برای بکر نگه داشتن حصار شما را کاهش می دهد.

چرا ترمووود را برای ساخت نرده انتخاب کنید؟

در رها چوب، ما متعهد شده ایم تا به مشتریان خود با بالاترین کیفیت عناصر نرده ترموود متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. با سالها تجربه در صنعت، ما به دلیل تعالی ، قابلیت اطمینان و خدمات استثنایی مشتری شهرت کسب کرده ایم.

راهنمایی متخصص

تیم آگاه ما همیشه آماده است تا در انتخاب عناصر کامل نرده ترموود برای پروژه خود به شما کمک کند. ما راهنمایی های متخصص را ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم تا تصمیمات آگاهانه ای را که با دید و بودجه شما مطابقت دارد ، بگیرید.

تضمین کیفیت

ما ترمووود خود را از خود طبق بالاترین استانداردها تولید می کنیم، و اطمینان می دهیم که هر عنصر نرده ترمووود که ارائه می دهیم مطابق با استانداردهای با کیفیت دقیق است. رضایت شما و ماندگاری سرمایه گذاری شما اولویت های اصلی ما است.

رویکرد مشتری محور

در رها چوب، ما برای مشتریان خود ارزش قائل هستیم و تلاش می کنیم تا از انتظارات آنها فراتر رود. رویکرد مشتری محور ما بدان معنی است که نیازها و ترجیحات شما در خط مقدم هر تصمیمی است که ما می گیریم.

خرید نرده ترمووود اقتصادی و مشاوره تخصصی و استعلام دقیق قیمت نرده ترمووود توسط کارشناسان رهاچوب

گروه ساختمانی رها با بیش از 20 سال سابقه تجربه طراحی، نظارت و اجرا در زمینه مهندسی نمای ساختمان علی الخصوص ترموود به عنوان یکی از شرکت های پیشگام بر اساس استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته است. این مجموعه در گذشته و با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر ترمووودی جهان به ویژه کشور فنلاند از جمله لوناوود بیشترین حجم واردات و فروش و اجرای این محصول را در سطح کشور داشته است و در حال حاضرخود به صورت مستقیم و بی واسطه تمامی محصولات ترمووود از جمله نرده ترمووود را به بازار عرضه می کند، که داشتن گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به عنوان اولین و تنها دارنده این گواهینامه خود دلیل دیگری است بر صحت کیفیت محصولات تولیدی ما. فضای باز خود را با زیبایی طبیعی و کیفیت ماندگار عناصر نرده ترموود تغییر دهید.

امروز با کارشناسان رها چوب تماس بگیرید، دریافت قیمت ترمووود کنید و به ما کمک کنید تا یک راه حل زیبا برای انتخاب نرده ترموود ایجاد کنید که باعث افزایش جذابیت و ارزش ملک شما برای سالهای آینده شود.شما میتوانید قبل از خرید از خط تولید و کیفیت محصول و همچنین شو روم ما دیدن فرمایید.با رها چوب آسوده خرید کنید.